Tee kardiotreeningut

Rasvast vabanemiseks on ideaalne teha kardiotreeningut (jalgrattasõit, jooksmine, hüppenööriga hüppamine). Mida rohkem sa neid õigesti teed, seda kiiremini sa oma rasva ka põletad.

Söö proteiini

Proteiin toidab lihaseid ja lihasmass põletab rasva. Seega söö iga päev proteiini. Lisaks sellele aitab proteiin tekitada kiiremini täiskõhutunnet ning hoiab isu näksimise järele ära.

Tee jõutreeningut

Kardiotreening aitav rasvast vabaneda, jõutreening aitab samuti rasva põletada, aga samuti lihaseid tugevdada ning kiirendada ainevahetust.

Joo palju vett

See on samuti väga oluline. Joo vähemalt 1,5 liitrit vett päevas ning ära unusta ka rohelist teed, mis sisaldab palju antioksüdante, kiirendab ainevahetust ja aitab vabaneda keharasvast.

Lisa äädikat toitudele

Uuringud on näidanud, et lisades iga päev oma toitudele 1-2 sl äädikat (15-30 ml), soodustab see kaalukaotust ja kõhurasvast vabanemist. Samuti aitab äädikas tekitada kiiremini täiskõhutunnet.

Söö kiudaineid

Kiudaineterikkad toiduained tekitavad täiskõhutunnet ning aitavad rasva põletada.

Lõpeta rafineeritud suhkru tarbimine

Rafineeritud suhkur soodustab kaalutõusu ja rasva ladestumist.

Joo kohvi

Kohvi tuleb juua mõõdukalt. Kohv sisaldab kofeiini, mis aitab rasvu ja kaloreid põletada. Uuringute järgi aitab kofeiini tarbimine tõsta energiakulu ja kiirendada ainevahetust 3-11% võrra. Kui sa ei joo kohvi, siis võid selle asemel juua rohelist teed.

Maga

Piisav magamine on väga tähtis liigsetest kilodest vabanemiseks.

Allikas: Kodused Lood