Neile ja paljudele teistele kosmeetikatooteid ning nahahooldust puudutavatele küsimustele leiab vastused uuest „Elustiili” podcast’ist, sest külla on kutsutud Korea tippkosmeetikabrändi Mizon esindaja Eestis, Lenzer Trade OÜ juhatuse liige Alexander Andrusenko.

Korea kosmeetika on hästi kvaliteetne ja seejuures on see ka väga mõistliku hinnaga. „Kuna Korea on kosmeetikariik, seal on väga palju tootjaid ja erinevaid kaubamärke, siis selleks, et seal piirkonnas silma paista, peab olema väga hea toode ja see lihtsalt peab olema väga soodsa hinnaga,” kommenteerib Alexander ning toob võrdluseks, et kui Eestis on kümmekond kosmeetikatootjat, siis mõned aastad tagasi oli Koreas kokku üle kahe tuhande tootja ning üle kuue tuhande erineva brändi. „See tähendab, et konkurents on väga suur ja selleks, et konkurentsis püsida, tuleb olla väga hea.”

Ühe Korea tippbrändiga õnnestus Alexandril ka käed lüüa. Mizon on üks populaarsemaid Lõuna-Korea kosmeetikabrände, mille tooted on tuntud oma hea kvaliteedi, naturaalse koostise ja maksimaalse efektiivsuse poolest. Lisaks on Mizon auhinnatud ka kõige innovaatilisema brändi tiitliga. Mizon on noppinud erinevaid auhindu väga paljudes riikides. Näiteks on ta saanud ka Amazoni enimmüüdava kaubamärgi tiitli. Eestis on Mizoni tooted pärjatud nii Anne & Stiili ilulemmiku kui ka Iluteemandi auhindadega.

Millised Mizoni tooted tuleks esimesena ostunimekirja lisada? Miks pole Mizoni valikus eraldi tooteid meestele ja mille poolest paistab silma Mizoni C-vitamiini seerum, kuula juba podcast’ist: