Harjutus 1

Istu sirgelt ja tõsta parem jalg vastu rinda, nii kõrgele, kui saad, pingutades samaaegselt kõhulihaseid. Seejärel vaheta jalga ja tõsta vasak põlv vastu rinda. See on hea soojendusharjutus.

Harjutus 2

Istu sirgelt, toetudes kätega käetugedele, suru põlved kokku ja soorita põlvetõsteid.

Harjutus 3

Istu sirgelt ja siruta käed kõrval välja horisontaalselt. Painuta seejärel keha ja katsu puudutada vasaku käe sõrmedega paremat jalga, seejärel aja selg sirgu ja soorita harjutust teisele poole.

Harjutus 4

Toetudes kätega tooli käetugedele, soorita kehatõsteid.

Lisaks harjutustele katsu muuta ka oma eluviisi:

  • Hakka toituma tervislikult ja mitmekülgselt, eelistades värskeid ja looduslikke toite, mis sisaldavad piisavalt toitaineid, et tagada kehale vajalikku energiat
  • Joo palju vett, et organismi puhastada ja soodustada jääkainete ja toksiinide väljutamist
  • Õpi maandama paremini stressi, et piirata stressihormooni kortisooli tootmist, mis omakorda vallandab rasvade ladestumise kehas
  • Maga piisavalt, et sa saaksid korralikult välja puhata. Nii väldid sa päevaseid väsimuse hetki, mis on sageli näksimisisu põhjustajateks.

Ja loomulikult ei saa üle ega ümber regulaarsest füüsilisest aktiivsusest, muidu ei sa loota ka häid tulemusi.

Allikas: Kodused Lood