Joo palju vett

Soovitatav on juua vähemalt 1,5 liitrit vett päevas. Kui sul on probleeme jalgade paistetusega, siis pead sa veelgi rohkem sellest nõuandest kinni pidama. Vee joomine aitab vereringet parandada.

Masseeri jalgu

Paistes jalgade vastu aitab ka massaaž. Masseri jalgu ringjate liigutustega. Masseerimiseks võid sa kasutada ka jahutava efektiga jalakreemi või siis eeterlikku õli. Masseeri jalgu altpoolt ülespoole, alustades jalaotstest ning liikudes säärteni, ringjaid liigutusi tehes.

Ürita vältida kuumalainet

Liiga kuumad ilmad ei ole vereringele head, eriti soodustavad need jalgade paistetust.

Söö õigesti

Toitumisel on suur roll meie vereringe korraliku funktsioneerimise juures. Selleks, et vereringet parandada, tuleb süüa rohkem valke, mis aitavad ennetada veepeetust. Ära unusta aed- ja puuvilju. Liiga suur soola tarbimine on halb vereringele. Samuti tekitab turset suitsetamine, suhkrurikkad toidud, kohv ja alkohol.

Tee joogaharjutusi

Tõsta jalad lihtsalt seinale või üles ja hoia nii vähemalt kaks minutit. Kontrolli oma hingamist. See harjutus aitab parandada vereringet.

Söö ingverit

Ingver aitab parandada vereringet.

Kontrolli oma kehaasendit

Istuv eluviis ja vähene liikumine muudavad vereringet halvemaks. Istudes ära tõsta jalga teisele põlvele ja ära istu liiga kaua ühel kohal. Tõuse regulaarselt ja tee paar sammu. Õhtul katsu teha varem mainitud joogaharjutust.

Külm jalavann jääkuubikutega

See parandab veenide verevarustust ning üldist vereringet. Eriti hea on külm jalavann valutavate jalgade puhul. Ka mere ääres käies käi jalgupidi vees, see on eriti kasulik ning aitab paistetuse puhul.

Allikas: Kodused Lood