Ära söö liiga kiiresti

Leia söömiseks aega. Ära söö püsti seistes. See aitab sul puhata ning keskenduda sellele, mida sa sööd. Mälu toitu korralikult ja ära kugista.

Joo palju vett

Mõnikord on nii, kui sul on tunne, et kõht on tühi, siis tegelikult pole sa hoopis piisavalt vett joonud. Hea oleks juua klaas vett enne iga söögikorda. Nii sööd sa vähem ja kaotad kiiremini kaalu.

Mine varem magama

Varem magama heitmine aitab sul paremini magada. Nii ei lähe sul ka kõht tühjaks hilja telekat vaadates. Ja ära unusta, et vähene magamine muudab ainevahetust aeglasemaks.

Vähenda suhkru tarbimist

Kui sa oled otsustanud tõesti muuta oma toitumisharjumusi paremaks, siis pead sa suhkrust hoiduma. Ja ära unusta, et varjatud kujul leidub suhkrut nii saias, kastmetes, kui valmistoidus.

Hinga rahulikult

Stressi tundes tõuseb su kortisoolitase. Ja mõned uuringud on näidanud, et mida kõrgem on kortisoolitase, seda rohkem inimene sööb.

Ära näri nätsu

Nätsu närides hingad sa õhku sisse, see aga ajab kõhu punni.

Söö kalorivaeseid toiduaineid

Kalorivaesed puu- ja köögiviljad sisaldavad rohkelt vett, vitamiine ja mineraale ning nende seedimine nõuab rohkem energiat. Seega aitavad nad kaasa kaalu kaotamisele.

Ära unusta hommikusööki

Ära unusta süüa igal hommikul valgurikkaid toiduaineid.

Söö rohkem kiudaineid

Kiudaineid parandavad seedimist ja tekitavad täiskõhutunde pikemaks ajaks.

Allikas: Kodused Lood