Niipea, kui sa märkad esimesi märke väsimusest, vaata oma toitumine üle. Ei maksa ära unustada, et meie igapäevane toitumine mõjutab suurel määral meie enesetunnet ja tervist.

Siin on mõned maitsvad asjad, mida oma igapäevamenüüsse lülitada:

Spirulina

Spirulina aitab kaasa organismi paremale funktsioneerimisele ning parandab füüsilist vastupidavust.

Brasiilia pähklid

Brasiilia pähklid sisaldavad rohkelt magneesiumi. Ühest pähklist piisab selleks, et parandada organismi funktsioneerimist.

Safran

Safran stimuleerib imuunsust ning annab energiat.

Kiivi

Väsimuse puhul võiks süüa nädala aja jooksul iga päev ühe kiivi.

Ingver

Ingver sisaldab rohkelt vitamiine, mineraale ja mikroelemente, mis aitavad edukalt väsimuse vastu võidelda.

Nõgesepulber

Nõgesepulber sisaldab kaltsiumit, magneesiumit ja ränidioksiidi, mida organism vajab.

Kakao

Kakao sisaldab rohkelt D vitamiini, magneesiumi, tsinki, mangaani, vaske ja seleeni. Aitab edukalt võidelda stressi ja väsimuse vastu.

Banaan

Banaanid sisaldavad rohkelt dopamiini ja serotoniini, mis aitavad võidelda stressi vastu.

allikas: Kodused Lood

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid