Hea viis alustamiseks on lasta loomulikul valgusel end hommikuti üles äratada, sest see mõjutab kõige rohkem sinu sisemist kella. Seega tõmba eest kardinad, mis muudavad toa mõnusalt pimedamaks ning lase tõusval päikesel end äratada. See ei maksa sentigi ja võib aidata sul kergemini ning paremas tujus ärgata.

Tavaliselt enne uinumist vaatad veel, mida su sõbrad on Instagrami postitanud? Unusta see tegevus kohe! "Kui oled enne magamajäämist telefonis või arvutis, annad sa enda kehale märku, et on aeg veel ärkvel olla ja see pole sõnum, mida soovid ju saata,” ütleb Washingtoni Ülikooli Meditsiinilise Une Keskuse kaasdirektor Dr Nathaniel Watson. Nii et tuleks arvestada, et vähemalt pool tundi enne voodisse minekut tuleks kõik taolised nutiesemed – kaasa arvatud ka televiisor – enda silmapiirilt kaotada.

Lõpuks on ülioluline, et prooviksid kinni pidada enda unerežiimist, mille eesmärk on magada ja ärgata igal nädalapäeval samal ajal. "Kui lähete pühapäeva õhtul hiljem magama, kuid peate esmaspäeval varakult ärkama, võite näha oma sooritusele tõeliselt negatiivset mõju," paljastas Watson. Nii et kui soovid saada hommikuinimeseks, on võti luua endale harjumuspärane rutiin.

Allikas: The List