Mida sa oma tervise jaoks teha saad?

Kõik need, kes tahavad sügis-talvisel hooajal terved olla, peaksid vitamiine lisaks võtma. Väike vitamiinikuur võib teha imesid ja aitab sul terveks jääda. Kui suvel saad sa D-vitamiini päikesest, siis sügisel pead sa rohkem kala sööma või siis proovida kalamaksaõli. Ka ei maksa unustada magneesiumit juurde võtta.

Samuti ei maksa unustada puuvilju, mis on tervisele kasulikud. Tsitruselised, punased marjad ja kiivi on täis kasulikku C-vitamiini, mida sa vajad selleks, et terve olla ja tervena püsida. Ka värsked rohelised köögiviljad toetavad su tervist. Ja lõpuks ei maksa ka ära unustada probiootikume. Tegemist on kasulike bakteritega, mis toetavad soolestiku mikrofloorat. Probiootikume leidub peamiselt kääritatud toiduainetes, näiteks hapukapsas.

Väikesed nipid

Kui vitamiinikuur on hädavajalik, siis ka teised nipid aitavad sul terveks jääda. Näiteks ei tohi sa unustada puhkamist. Sest väsimus ja kurnatus nõrgendavad immuunsust. Sellepärast on tähtis korralikult magada, et mitte oma tervist ohtu seada. Et heas vormis olla, tuleb ka olla füüsiliselt aktiivne. Ära unusta kõndida iga päev pool tundi kuni tund aega selleks, et stimuleerida oma immuunsust.

Kui sa armastad palju kohvi juua, siis sügis-talvisel perioodil joo rohkem ravimtaimeteed. Liiga suures koguses kohvi joomine võib tekitada uneprobleeme. Ja veel üks hea nipp, mis võib tunduda natuke ebaharilik, aga seda kasutatakse Hiina traditsioonilises meditsiinis: ärata oma neerupealsed üles. Hiina meditsiinis on neerupealsed energiapesad. Selle jaoks tuleb sul igal hommikul teha harjutust: seisa püsti, jalad puusade laiuselt, põlved natuke painutatud, hinga sisse, kalluta end ettepoole ning blokeeri hingamine mõneks hetkeks.

Allikas: Kodused Lood