Instagramis 76 500 jälgijaga meelelahutaja ja saatejuhi Brigitte Susanne Hundi sõnul on tema tuntus ja Instagrami jälgijaskonna kasv tulnud aegamööda. “Ma ei saanud üleöö tuntuks, nii, et mul oli aega harjuda sellega, et rohkem ja rohkem inimesi tunneb mind tänaval ära. Instagram aitas mu tuntusele kindlasti kaasa ja käis sellega käsikäes, aga ennekõike sain ma tuntuks tänu oma tööle ja iseloomule, mis on parasjagu vastuoluline.”

Sisulooja ameti kõrval peab ta end ikkagi peamiselt meelelahutajaks nii raadios, teles kui etendustel ja soovitab ka noortel kindlasti midagi muud lisaks heale sisuloomele selgeks õppida: “Aga ainult seda, mis huvitab!”

Vaata, mida soovitab Brigitte selleks, et luua sotsiaalmeedias silmapaistvat sisu ja kasvatada oma jälgijaskonda!

1. Ausus toob tähelepanu

“Minu jaoks on sotsiaalmeedias esikohal minu jälgijad ja alles siis reklaampartnerid. Püüan luua sisu, mis oleks huvitav ja kasulik - selle jaoks elan oma elu võimalikult põnevaks, et oleks orgaaniliselt seda, mida jagada,” jagab Brigitte soovitusi, kuidas võltsi sisu vältida. Nii näiteks võib teda ennast näha piltidel ja videotes nii erinevatel staare täis üritustel, põnevatel puhkusereisidel, saadete salvestustel või hoopis vegan kooke küpsetamas ja jooksurajal trenni tegemas.

“Vahepeal soovitan aga elada üldse ilma sotsiaalmeediata, sest siis on aega oma elu päriselt elada,” paneb ta südamele.

2. Hangi inspiratsiooni nendelt, kes sulle meeldivad

Piltide ja videote tegemisel hangib Brigitte mõtteid näiteks TikTokist, Instagramist ja naisteajakirjadest. “Jälgi ja imiteeri neid, kes sulle meeldivad. Eestis on väga palju andekaid Instagrammereid - Agne Vaher, Liis Reisner ja nt Marimellid isegi, kui välja tuua lisaks moealasele nõule elustiiliblogijad.”

Samuti soovitab Brigitte vaadata inspiratsiooni hankimisel ka seda, keda ja millist sisu jälgivad need inimesed, kes sulle meeldivad. “Niimoodi olen ma isegi päris palju riideid ostnud, et näiteks vaatan, keda Agne jälgib.”

3. Pole võimalik alati kõigile meeldida

Brigitte Susanne jälgijaskonna numbrid on Eesti tuntud sisuloojate seas ühed suurimad ning räägivad enda eest. Aga kuidas tuleb ta toime suurema tähelepanuga kaasneva negatiivse tagasisidega? “Ma ei pööra sellele tähelepanu, aga paks nahk tuleb ajaga iseenesest,” tõdeb ta.

“Mind on inspireerinud mõte, et sind ei kritiseeri kunagi keegi, kes on või teeb rohkem kui sina. Kui ümbritsed end toetavate ja meeldivate inimestega, siis ei pääse ükski kommentaar energeetiliselt sulle ligi. Sa ei pea kellelegi teisele meeldima kui iseendale - väga lihtne,” usub Brigitte. “Mitte iialgi pole võimalik kõikidele meeldida ja see on lahe, erinevus rikastab.”

4. Kasuta kvaliteetset tehnikat

Kvaliteetse sisu loomiseks soovitab Brigitte pöörata rõhku heale tehnikale. “Esiteks on tarvis hea kaameraga telefoni. Kui rääkida mudelitest, siis Huawei nova 9 on praegu selles osas tipp,” jagab Brigitte oma kogemusi äsja turule jõudnud uue mudeli kohta, millel on spetsiaalsed võimalused sisu loomiseks erinevatesse sotsiaalmeedia kanalitesse. Nii näiteks saab nova 9 mudeliga pöörata filmimise ajal tagumisest kaamerast vaate esikaamerasse või panna filmimise pausile.

Lisaks saab nova 9 telefoniga filmida vlogi režiimil paralleelselt nii esi-kui tagakaameraga, mis on esmakordne taoline tehniline lahendus telefonide puhul üldse ja millega jääb ära hilisem video töötlemiseks kuluv aeg. Kasutades spetsiaalset sisu loomise režiimi, saab uue mudeliga teha erinevaid temaatilisi videoklippe, kus telefon juhendab video tegemist, paneb kokku lõigud, lisab muusika ja efektid ning video on koheselt valmis postitamiseks sotsiaalmeediakanalitesse.

“Kindlasti ei tasu unustada ka head valgust - näiteks Ring lighti ehk ringikujulist valguslampi,” soovitab Brigitte. “Ja alati kaamera puhtaks, taust ilusaks, outfit selga ja õige poos. Nii ongi hea pilt kohe olemas!”

5. Vali oma koostööpartnereid

Nendele, kes juba sisuloomisele rohkem aega panustavad ja seda osaliselt tööna teevad, soovitab Brigitte koostööpartnerite valikul hoolikas olla. “Kui saad koostööpakkumise ja pead selle eest vastutasuks oma kanalisse sisu looma, vali sellised partnerid, kelle tooteid ostaksid ka ise ja kelle teenuseid tarbiksid ka siis, kui selle eest tasu ei saaks,” rõhutab ta.

Jaga
Kommentaarid