Siin on toiduained, mis on abiks asjade kõhus “käima lükkamisel”:

• Lehtköögiviljad aitavad seedetrakti käivitada. Head abilised on näiteks lehtkapsas, spinat, rukola.

• Mitmekülgseks ja toitainerikkaks kõhukinnisuse leevendajaks on nisukliid. Need sisaldavad ohtralt kiudaineid ja parajalt valku ning panevad kõhus asjad õiges suunas liikuma. Nisukliid on madala rasva- ja kalorisisaldusega, pähklise maitsega ning neid saab lisada muffinite, leiva ja muude küpsetiste sisse.

• Õun on samuti suurepärane kiudainete allikas. See kodumaine vili parandab soolestiku tervist ja on kõhukinnisuse all kannatajate jaoks võtmetähtsusega, kuna aitab ebameeldivat tunnet leevendada ja kõhu käima saada.

• Keefir sisaldab suures koguses toitaineid ja probiootikume, mis teevad sellest joogist sinu soolestiku number üks sõbra, kes kõhutervisesse panustab.

• Maguskartul sisaldab aga prebiootikume, mis aitavad parandada soolestiku üldist tervist, soodustades kasulike soolebakterite vohamist. See omakorda võib aidata leevendada kõhukinnisust.

Allikas: Health Digest

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid