See tung on eriti tugev, kui sündmusel on kohal mõni kindel silmarõõm.
Naine, kes plaanib osaleda peol koos uue kaaslasega, kus on palju teisi atraktiivseid naisi, ei kanna tõenäoliselt lihtsalt midagi, mille ta kapipõhjast leidnud on. Ta valib oma riided hoolikalt.

Konkurentsistrateegias on enesereklaam üks levinumaid võtteid - see tähendab välimuse muutmise kaudu näilise väärtuse loomist.

Teadlased on leidnud, et naiste peokleidi valik sõltub kahest asjaolust: kes veel peol viibib ja kellega koos ta sinna läheb. Lisaks kinnitavad uuringud veel järgmist:

• Sookaaslaste vahel tekib konkurents siis, kui väärtuslike ressursside - näiteks ihaldusväärsete kaaslaste - hulk on piiratud või nende järele on suur nõudlus.

• Kui naised jälgivad potentsiaalseid rivaale, hindavad nad konkurentide “ohtlikkust” nii riietuse kui ka välise atraktiivsuse järgi.

• Naised kipuvad valima sõpru, kes on atraktiivsuse ja sotsiaalse staatuse poolest nendega sarnased, sõbrunedes nii seega potentsiaalsete romantiliste konkurentidega.

Allikas: Psychology Today