Bioport.ee loodi omanike enda vajadustest lähtudes. „Omanikud soovisid kasutada väga kvaliteetseid ja tervislikke ilutooteid, kuid nende kvaliteedinõuetele vastavaid tooteid oli raske leida. Kui nad lõpuks leidsid sobivad brändid, hakkasid nad neid ka maale tooma, sest tahtsid neid jagada inimestega, kes hoolivad iseendast ja oma elukvaliteedist,“ ütleb saatekülaline, bioport.ee esindaja Kaia Roos.

Bioporti tootevalikust leiab ka maailmas väga tuntud brändi – Vitabrid C12. „Vitabrid C12 on põnev bränd juba sellepärast, et tema emafirma on Hyundai. Meie teame teda kui autotootjat, kuid neliteist aastat tagasi ostsid nad ära ka kolmteist uhket laborit, et hakata välja töötama vähiravimit.“ Teadustöö käigus tuldi aga mitmete erinevate avastuste peale ja nii sündis ka ilubränd Vitabrid C12. „C12 tuleb sellest, et brändi põhiline toimeaine on C-vitamiin. Teda peetakse ilumaailma superagendiks, kuid sellel vitamiinil on seni olnud ka mitmeid miinuseid, nagu näiteks see, et ta haitub väga kiiresti, regeerib kuumale, külmale ja valgusele, on happeline ehk tekitab kipitavat reaktsiooni ning allergiaid.“

Vitabrid võttis need murekohad ja lahendas ära, leiutades viisi, kuidas viia C-vitamiin sügavale naha sisse õiges koguses ning saata temaga koos ka informatsiooni, mida ta seal tegema peaks. „C-vitamiini pakitakse mikrokihtide vahele. Vitabrid kasutab selleks tsinkoksiidi. Pakitud on ta sinna peptiitide abil, mis kannavad ja hoiavad endas informatsiooni, millist ülesannet peaks C-vitamiin kohale jõudes täitma hakkama,“ ütleb Kaia ning toob näitena, et see võib olla nii kollageeni tootmise protsessi toetamine kui ka naha pringimaks või säravamaks muutmine. „Nii sügavale naha sisse pole varem C-vitamiini suudetud saata.“

Uuest Elustiili podcast’ist saad veel teada:
- Miks on C-vitamiin ilumaailmas oluline tegija?
- Milliseid ilutooteid eestlased eelistavad?
- Millised tooted on Vitabrid C12 valikus ning millised neist on suurimad müügihitid?

1x
Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid