5 eksperti jagavad oma parimaid nippe, kuidas saada rinnad taas pringiks ja kadestusväärselt kauniks

 (23)
5 eksperti jagavad oma parimaid nippe, kuidas saada rinnad taas pringiks ja kadestusväärselt kauniks
Foto: Shutterstock

Paar kuud tagasi poseeris 61aastane Ameerika näitleja Sharon Stone Vogue'i seksieris paljaste rindadega ja olgem ausad, iga naine unistab, et neil oleks sellises vanuses nii hea rinnapartii.

Sharoni täiuslikult pringid rinnad on lausa nii kenad, et isegi paljud 20aastased ei saa sellistega uhkustada. Aga kas sul oleks võimalik enda rinnad selliseks vormida? Ikka!

5 eksperti jagavad oma parimaid nippe, kuidas rinnad pringiks saada:

1. Näe selle nimel vaeva

Portaali Fabulous Fitness toimetaja Jenny Francis tõdeb, et ühtegi kindlat trenni, mis aitaks rinnad pringiks treenida, ei ole, aga on olemas mõned harjutused, mis võiksid aidata. Näiteks rinna- ja õlalihaste treenimine parandab kehaasendit ning vormib rindu ümbritsevaid lihaseid.

2. Söö õigeid toite

Toitumisnõustaja Amanda Ursell soovitab lisada oma menüüsse porgandid, mangod, aprikoosid, bataadid ja virsikud, mis sisaldavad beetakaroteeni ning tomateid ja magusat maisi, mis varustavad keha seespidiselt SPF'iga. Viimane aitab kaitsta nahka vananemise eest, tänu millele on see võimeline hoidma rindu nende õigel kohal.

Lisaks soovitab ta vältida suhkru- ja süsivesikute rikaste toitude söömist ning hoiduda pidevast kaalukõikumisest, mis venitab rindu ja kaotab naha elastsuse.

Seotud lood:

3. Kanna õiget rinnahoidjat

Marks & Spenceri rinnahoidjate eksperdi Julia Merceri sõnul vajab iga naine rinnahoidjat, mis oleks justkui ta selga loodud. "Sinu kehakuju on sama oluline kui rindade suurus, kui otsid õiget rinnahoidjat," teab ta. "Lisaks võtame me arvesse su vanuse, sest ka see ütleb ära, millist rinnahoidjat sa vajad."

Nii soovitabki Mercer lasta oma rindu iga 6-12 kuu järel mõõta. "Su kehakuju võib nii palju selle aja jooksul muutuda ja väga oluline on, et sind mõõdab treeningu läbinud ekspert, et olla kindel, et kannad õiget suurust," kinnitab ta, lisades, et hästiistuv rinnahoidja võib parandada kehahoiakut, su riided istuvad sulle tänu sellele paremini selga ja oled enesekindlam.

4. Kuula oma arsti

Sinu rinnad muutuvad aja jooksul ja kõige suuremad muutused kaasnevad menopausiga. Suitsetamine, kaalukõikumine ja isegi UV-kiirgus võib nende kuju mõjutada, mistõttu võta arvesse kõiki neid soovitusi, mida su arst on sulle juba aastaid südamele pannud. Ära suitseta, hoia kaal tasakaalus ja kasuta päevituskreemi!

5. Niisuta nahka

Portaali Fabulous ilutoimetaja Sophie Bronstein teab, et niisutamisel on rindade välimuse kujundamisel väga oluline roll. "Clarins Bust Beauty Extra-Lift geel on tuntud, kui "rinnahoidja kreemipurgis", sest selles sisalduvad taimsed ekstraktid pinguldavad, toniseerivad ja tugevdavad rindu ümbritsevat nahka," soovitab ta. Muidugi on olemas ka teisi häid kreeme ja seerumeid, mida kasutada. "Ja ära unusta ka SPF'i (mida kõrgem seda parem), kui lähed päikese kätte!"

Allikas: The Sun