Mobiiltelefone valitakse tänapäeval samamoodi nagu ilusat disainerkella või moekat käekotti, mis annab aimu kasutaja moe-eelistustest ning peab samal ajal olema kvaliteetne.

Kuigi telefonide algusaegadel oli värvivalik kesine ning enamik toodetest olid musta värvi, siis tootearendusega on musta korpuse värv saanud uue tähenduse. Musta seostatakse jõu, elegantsuse, elutarkuse ja professionaalsusega. Need assotsiatsioonid võivad olla ka põhjuseks, miks kasutaja eelistabki musta värvi.

Musta eelistamine võib olla ka soov näidata üles privaatsust või olla nähtamatu ja tagasihoidlik.
Valides aga praegu endale musta nutitelefoni, võib sellega vihjata, et kasutaja suhtub telefoni kui lihtsasse tarbevahendisse.

Valget värvi seostatakse nende kasutajatega, kes eelistavad puhtust, neil on kõrged standardid ning võib-olla ka kergelt obsessiiv-kompulsiivsed. Valge on ka väga avatud värv, mis võib peegeldada, et kasutaja on avatud meelega inimene, avatud võimalustele, tal on oskus jääda erapooletuks ning ta ei mõista liiga kiirelt hukka.

Kuna värvipsühholoogias seostatakse valget ka lihtsusega, siis sobib valge telefon kasutajale, kes eelistab selgust ka kasutajakogemuses: oluline on põhifunktsioonid ning stiilipuhtus ilma liigsete täiendusteta.

Sinist tootevärvi seostatakse reserveerituse, rahulikkuse ja tagasihoidlikkusega. Samuti sügavamõttelisuse, ettevaatlikkuse, analüütilisuse, efektiivsuse ja konservatiivsusega. Toote eelisena on sinine haruldasem valik, vihjates soovile olla unikaalsem ning väljendada oma maitset. Tumesinine toon võib vihjata soovile mitte paista liigselt silma, samuti loomingulisele kalduvusele.
Nutitelefonide puhul on lisaks puhastele toonidele kasutajatel võimalik eelistada ka värviüleminekuga toone, mille puhul on värvide külluslik mitmekesisus avardanud oluliselt disainerite võimalusi ja aitab ka sinise-lembelistel tarbijatel end julgemalt väljendada.

Punast seostatakse füüsilise energia, konkurentsivõime, iha, impulsiivsuse ja agressiivsusega ning need seosed võivad viidata kasutaja temperamendile.

Punane on ebatraditsiooniline, samuti ka jõuline valik. Punane tõmbab ligi tähelepanu, mis võib olla ka põhjuseks, miks just selles toonis telefoni valitakse. Punase telefoni omanik otsib tähelepanu, on sageli sotsiaalne ja jutukas ning laeb oma akusid teiste inimestega suheldes.

Samuti on nad väga väljendusrikkad, rohkem keskendunud enda arvamusele ja eelistusele. Nad ei hooli väga teiste inimeste arvamusest, vaid soovivad teha asju enda moodi selmet olla kooskõlas üldsuse arvamusega. Punase värvi eelistamine aitab olla tähelepanu all ning samas hoida ka enda tähelepanu tootel.

Lisaks klassikalisele punasele, teeb hetkel ilma ka oranž toon, mis on moemaailmas olnud kahtlemata viimase kahe aasta superstaar. Värv annab tunnistust kandja enesekindlusest, optimismist ja entusiasmist.

Värvispektris punase ja kollase vahel paiknev oranž on oma olemuselt kõige soojem. Oranži värvitooni iseloomustab helgus, erksus, ilu ja särtsakus. Lisaks võib oranž ergutada inimese lõhnataju, kuna meenutab oranžide lillede aroomi. Oranžid toonid võivad anda edasi ka delikaatse ja pehme ilu väärtusi — oranž toon on tugev ja samas elegantne, intensiivne ja siiski värske.

Kuldse värvivalik tähendab üldjuhul, et nende iseloomuomadused on vastavuses üldlevinud assotsiatsiooniga kuldsest värvist — jõukus, staatuse otsimine, lahkus, materiaalsus ning tarkuse omandamine.

Kuldse telefoni omanik on suure tõenäosusega väga sotsiaalne ning hindab väga sotsiaalset staatust. Nad soovivad, et inimesed teaksid nende finantsilist edukust ning kirge luksusliku elu vastu.

Roosa telefoni omanik on tõenäoliselt sõbralik, sotsiaalne, südamlik, hooliv ning väljendab end emotsionaalselt. Nad on ka väga intuitiivsed ja idealistlikud oma mõtlemises ja ideedes, kuid mitte kõige praktilisemad inimesed.

Neil on suur soov end väljendada ning neil on palju naiselikke omadusi. Samuti saavad nad energiat ja positiivseid emotsioone erksatest värvidest, olles ühtlasi väga loomingulised.