Teismelised on rääkinud: nende maailmakuulsate brändide toodetest nooremad generatsioonid enam ei hooli

 (24)
Teismelised on rääkinud: nende maailmakuulsate brändide toodetest nooremad generatsioonid enam ei hooli
Foto: Bryce Walls/Unsplash

Kuigi me tahame uskuda, et jääme igavesti nooreks ja teame, mis parasjagu popp ja noortepärane on, siis tegelikult pole paljudel meist enam õrna aimugi, millest näiteks Z-generatsiooni lapsed unistavad. Ja kohe kindlasti ei unista nad samadest bränditoodetest, millest meie oleme pool oma elu unistanud.

Hiljutine küsitlus tõestas, et keskmiselt 15.8-aastased USA noored ei hooli enam päris paljudest brändidest, mis on aastakümneid oma edu nautinud. Ja selge on see, et see, mis toimub kaugel ookeani taga, mõjutab mingil määral ka Eesti noorte valikuid.

Ameerika noortel pole näiteks enam sooja ega külma järgnevatest brändidest:

1. Old Navy

2. Victoria's Secret

3. American Eagle

4. Forever 21

5. Hollister

6. Abercrombie & Fitch

7. Puma

8. Skechers

9. Reebok

10. Adidas

11. Gap

12. Nike

13. Under Armour

Lugejad, jagage kogemust, milliseid brände teie teismelised lapsed kõige rohkem ihaldvad? Või millistest väärtustest hoolivad, kui oma raha kulutavad?

Allikas: Business Insider