VIDEOD | Järeleproovitud ja heaks kiidetud - just need on eduka hommiku 6 häkki TikToki kasutajatelt!


VIDEOD | Järeleproovitud ja heaks kiidetud - just need on eduka hommiku 6 häkki TikToki kasutajatelt!
Foto: Shutterstock

TikTok ei väsi meid üllatamast. Lisaks sellele, et võid end sinna tundideks kaotada, saad seal boonusena ka väga palju häid nippe ja nõuandeid. Portaal EliteDaily kogus kokku põnevad hommiku häkid, mis on järele proovitud ja heaks kiidetud just TikToki kasutajate poolt.

1. Tähendusega alarm

Kui sa muidu paned oma äratuskella lihtsalt helisema, et seda südamerahus järjest kinni vajutada ning viimasel hetkel pahuralt tõusta, siis nüüd proovi ärgata hoopis kolme tähendusliku äratuskella helina saatel. Esimene äratus kõlagu 30 minut enne , kui peaksid voodist tõusma. Just see peaks andma sulle märku, et on aeg virguda ning tuled põlema panna. 15 minutit hiljem kõlagu teine äratus mis paneks sind mõtlema sellele, et kohe on aeg kohvi teha ja kolmas äratus, 15 minutit hiljem, olgu märguandeks, et nüüd kohe ja praegu on vaja tõusta ja särada!

@danidonovan

Advice from someone with a LONG history of sleeping until noon ☀️⏰ #morning #morningroutine #adhd #adhdcheck #adhdsquad #learnontiktok #tutorial #fyp

♬ dear katara - L.Dre

2. Äratav klaasike vett

Selleks, et end kohe hommikul „käima saada”, on TikToki kasutajad omale voodi kõrvale pannud valmis klaasi veega, millest kohe peale ärkamist juua. See äratab sind üles ja annab märku, et aeg on kohe tegusaks hakata.

3. Kasuta oma hommikusöögi aega targalt

Imselt oled ka sina üks neist, kes samal ajal kui puder ja kohv laual auravad, scrollid sotsiaalmeedias ja uudistes. Tegelikkuses kaotad sa nii palju vajalikku aega, et end end edukaks päevaks ette valmistada. Kasutajad TikTokis soovitavad hommikusööki nautida ja selles mõttega kohal olla. Näiteks võiksid sel ajal hoopis avada oma kalendri, vaadata üle päevasündmused või lugeda hoopis pooleli olevast raamatust paar lehekülge.

Seotud lood:

4. Tee voodi üles

Kuigi see tundub loomulik ja lihtne, on suhtumine „ah, ma teen seda hiljem!” üsna tuttav paljudele meist. Tegelikkuses võiks voodi üles tegemisest saada mõnus rutiin, mis ühtlasi on ka hommikuvõimlemise eest.

@tamaraaanthonyy

swear these habits have had a huge impact on my day😌 insta:tamara.fitnesss #morningroutine #healthyhabits

♬ Lofi - Domknowz

Korras voodi annab hea tunde päeva alustuseks ning samuti saad õhtul koju jõudes olla tänulik korras korteri eest!

5. Hetk, et end laadida

Nimelt soovitavad populaarse suhtlusportaali kasutajad leida hommikus ka 10 minutit, et keskenduda iseendale. Kasuta seda aega siis selleks, et olla rahulikult, vaikuses, tegeleda hommikujooga, võimlemise või hoopis täites eesmärgipäevikut.

Ja kui sulle nüüd tundub, et see pole sinu jaoks ja, et selleks pole aega ja sina pole see, kes seda vajakski, siis tasuks ikkagi proovida- sest suured muutused algavadki väikestest!

6. Alusta hommikut , millegi meeldivaga

See, kuidas sa oma hommikut alustada, mõjutab suuresti ülejäänud päeva. Seega, alusta päeva millegiga, mis su tuju heaks teeb!