Täname küsimuste eest ning tähelepanu pööramise eest ABC Kinga sügise kollektsiooni kampaaniale! Kampaania idee on näidata, et korralikel kingadel on suurem mõju inimese saatusele ja edukusele, kui tavaliselt kiputakse arvama. Näiteks naist, keda muidu peetakse praktikandiks, võidakse vastava välimuse puhul kõnetada hoopis kui finantsdirektorit.

On öeldud, et hea ja hoolitsetud välimus aitab kõikidel inimestel parema mulje saavutamisele kaasa. Rahvasuus on räägitud isegi, et meest tuleks hinnata mitte auto vaid tema kingade järgi — auto saab alati laenutada, kuid kingad on kindlasti tema enda omad. Aksessuaaridel (sh kingadel ja käekottidel) on moe seisukohalt kahtlemata oluline roll täita.

Reklaamil, kus on kõrvutatud sekretäri ja omaniku naise kingi või reklaamil kus on kõrvutatud ise jooki ostva naise kingi ja naise kingi, kellele tehakse neid kandes välja, on pildil üks ja sama inimene eri kingades. Koos märkusega, et ilusate kingadega võidakse tema sotsiaalset rolli pidada hoopis teiseks kui tavaliste kingadega. Me ei pea tõsiasja, et inimesed hindavad teisi inimesi nende välimuse põhjal, ei ebaeetiliseks, soorolle ega varalist kihistumist rõhutavaks. Oleme selgelt seda meelt, et reklaam on eetiline ja ei rõhuta soorolle ega varalist kihistumist.

Pigem näitame reklaamiga “Kõik algab kingast”, et meie ühiskonnas on kõikidel inimestel olemas võimalus eneseteostusele ning tunda end uutes ja toredates kingades hästi. Olenemata soost, vanusest ja elukutsest.

Lugeja foto

Hea lugeja, mis sina arvad? Kas selline reklaam on eetiline või mitte?