„Viimase kuue kuuga kasvas klientide hulk üle 300%. Meil õnnestus kiiresti võita Baltimaade elanike usaldus. Membershop.ee ei ole lihtne veebipood, vaid tõeline outlet-tüüpi kaubanduskeskus, kust võib soetada rõivaid, jalanõusid, parfümeeriat, galanteriitooteid ja majapidamiskaupu. Edaspidi on kavas laiendada toidukaupade sortimenti,” räägib Membershop.ee juhtaja Baltimaades Marijus Radavičius. Tema sõnul on veebikaubamaja peamised eelised madalad hinnad ja igapäevased odavmüügid. Iga kaubamärgi tooteid hinnatakse alla kõige rohkem neli korda aastas, et hoiduda nende kahjustamisest. See aga annab võimaluse pakkuda ostjaile laias valikus kaupa

Membershop.ee osutab suurt tähelepanu kaupade valikule — Membershop.ee-sse jõuavad ainult ülemaailmselt tuntud kaubamärgid. Põhikriteerium on kvaliteet. „Tavalistes kaubanduskeskustes on palju ebakvaliteetseid tooteid, mistõttu valime hoolikalt tarnijaid ja kauplusi, kes võivad töötada meie veebilehel. Hindade kõrval on see meie põhieelis. Teiseks on väga oluline see, et Membershop.ee suhtleb tootjatega vahetult,” räägib M. Radavičius. Membershop.ee tarnijate hulgas on: Miss Sixty, Killah, Stefanel, Wrangler, E. Armani, Boss, Adidas, Puma, Calvin Klein, Laura Biagiotti, Gant, Vagabond, Guess, Costume National, Byblos, Hot Diamonds, Pilgrim, Dyrberg Kern, Morgan, Reebok, Bronx, Zwilling, Villeroy & Boch, Pentax, Tigi, Lancaster, Betty Barclay, Bodenschatz, Samsonite, Lacoste, Toni & Guy, Elizabeth Arden, Superga, Shephard, Manas, Bugatti, Meltin Pot, Via Uno ja teised.


Membershop.ee klientidest moodustavad 80% 20-45-aastased naised. Keskmine ost Membershop.ee kaudu on üle 40 euro, sageli tellivad ostjad mitte ühe, vaid kaks-kolm asja korraga. „On huvitav, et kõige aktiivsemad veebikaubamaja külastajad on eestlased. Keskmiselt ostavad nad 30% rohkem kui leedukad ja lätlased,” räägib Membershop.ee juhataja.


Kaubanduskeskus Membershop.ee tegutseb Internetis kui omanäoline ostjate klubi — kõigist tühjendusmüükidest teavitab veebikaubamaja oma ostjaid elektronposti teel.