Nädalavahetus tulemas, kuid kardad, et täna ei oska alkoholiga piiri pidada? 14 nõksu, kuidas kiiremini pohmellist vabaneda

 (7)
Nädalavahetus tulemas, kuid kardad, et täna ei oska alkoholiga piiri pidada? 14 nõksu, kuidas kiiremini pohmellist vabaneda
Foto on illustreerivPanthermedia / Scanpix

Loomulikult teab igaüks meist, et alkohol pole tervisele hea. Paratamatult juhtub aga sedagi, et teinekord venib pidu pikale ja hommikul on hirmus kehv olla. Sellisel juhul tasub katsetada neid asju.

1. Joo rohkelt vett, et taastada kaotatud vedelikuvarud. Soovitav on lisada klaasi ka pisut laimimahla.

2. Joo kõrge soolasisaldusega vett, näiteks Borjomi või Vytautast.

3. Kui süda on paha, joo karastusjooke või puuviljamahla. Võimalusel väldi valuvaigisteid — organismis olev alkohol vaid võimendab nende võimalikke kõrvalmõjusid.

4. Tarbi C-vitamiini ehk teisisõnu: joo rohkelt tsitruselist puuviljamahla.

5. Joo piparmündi- või kummeliteed, kuna need aitavad rahustada ärritatud kõhtu.

6. Söö sooja soolast suppi, näiteks seljankat.

7. Söö banaani — see taastab kaotatud kaaliumi.

8. Tarbi tomatimahla.

9. Näri ingverit.

10. Mine näiteks sooja duši alla või vanni.

11. Ole duši all vaheldumisi külma ja kuuma vee all — see muudab erksamaks.

12. Söö soolast praetud toitu. Usu, pohmelliga tundub heeringas väga ahvatlev.

13. Söö hapukurki!

14. Milline on aga parim moodus pohmellist vabanemiseks? Mine tagasi voodisse ja maga!