Juke'i reklaamides on sarnaselt paljudele teistele uutele autodele ohtralt rõhutatud stiilsust ja omanäolisust ning võib ainult rõõmustada, et selle auto puhul ei ole need tühjad reklaamlaused. Elus peab olema erinevaid värve ja maitset — ka siis, kui need ei ole kõigi lemmikud.

Peidus pinna all

Neile, kes Juke'i välimusest mööda vaadata suudavad, on peale soodsa hinna varuks päris mitu positiivset üllatust. Näiteks on Juke'i mootorid Nissani toodangule omaselt varustatud teatava hoomatava innukusega. Eriti tajutav on see muidugi turbomootorite puhul, aga sellest ei ole ilma jäetud ka vabalthingavaid jõuallikaid, mis olenemata käigukastist tunduvad seda gaasivajutust kannatamatult ootavat. Kui julge pealehakkamine on pool võitu, on Juke kindlasti vähemalt medalipretendent. Vähemalt!

Juke on varustatud mitmete erinevate juhiabitehnoloogiatega nii mugavuse kui ka turvalisuse vallas. Alustame 360-kraadisest pealtvaatekaamerast, mis võimaldab autoga läbi pugeda ka kõige absurdsemate parkijate vahelt. Valikulisse lisavarustusse kuuluv liikuva objekti tuvastus annab häiret, kui perimeetrile peaks sattuma midagi liikuvat, näiteks kõrvalauto alt välja pugenud lemmikloom või tõukerattal aineosakeste Browni liikumisele sarnast trajektoori harrastav naabrilaps.

Nissani nutikas võti võimaldab uksi avada ja autot käivitada ka siis, kui võti on kuskil tasku või käekoti sügavustes. Boonusena avanevad-sulguvad Juke’i uksed füüsiliselt vajutatava nupuga, mitte meie kliimas alatihti pirtsutama kippuva puutetundliku süsteemiga — taevaste vedelikega kaetud andurid koos tundetuks külmunud näppudega ei anna tihti oodatud tulemusi.

Silmale ja kõrvale lisaks

Nii sõidurajalt kõrvalekaldumise kui ka pimeala jälgimise süsteem teevad koostööd suunatuledega. Neist esimene süsteem reageerib häälekalt, kui ilma suunatuleta sõidurajalt kõrvale kalduma hakatakse ja teine siis, kui hõivatud pimeda nurga situatsioonis suunatuli sisse pannakse — kuhu sa, pimeloom, lähed!

Turvalisuse eest hoolitsevad ka dünaamiline juhtimissüsteem VDC, mis suudab rattaid pidurdada ja mootori võimsust vähendada, ja sellega koos tegutsev veojõu reguleerimisssüsteem TCS, mis jälgib esirataste pöörlemist. Igasse võimalikku ja võimatusse kohta paigaldatud turvapatju ja -kardinaid pole mõtet isegi loetlema hakata.

Muidugi ei saa unustada auto suhtelist kõrgust, mis laseb juhil kõrgemal istudes nautida laiemat vaatevälja, ning pisukest tujukergitust sportliku, reipaloomulise linnamaasturi kasutuslihtsusega kombineeritud omanäolisusest ja soodsast hinnast. Kampaaniapakkumise raames on 1,6-liitrise bensiinimootori ja automaatkäigukastiga mudel saadaval alates ainult 15 490 eurost.

Jaga
Kommentaarid