Päev pärast seda, kui endine õpilane Nikolas Cruz Floridas asuvasse Parklandi Marjory Stoneman Douglase keskkooli sisse tormas ning tappis 17 inimest ja vigastas kümneid teisi, uputati kuulikindlaid seljakotte tootev ettevõte Bullet Blocker üle sooviga osta ka oma lastele need kaitsvad seljakotid ning müüginumbrid tõusid lausa 30%.

Ettevõtte idee sündis 1999. aastal kahe lapse isa Joe Currani peas, sest ta muretses oma laste turvalisuse pärast, kui kaks teismelist tapsid Columbine’i ülikoolis tulistamise käigus 13 õpilast ja haavasid veel 20 inimest. Kuid alles kaheksa aastat hiljem, kui veel kolmes koolis olid aset leidnud tulistamised, leidis Curan viisi, kuidas ideest äri luua.

“Küsisin kohalikelt koolidelt, millised plaanid neil olid laste ohutuse tagamiseks ja neil puudusid selleks konkreetsed plaanid, mistõttu otsustasin, et lapsed peavad ise end kaitsma,” rääkis mees.

Bullet Blockerist leiab 11 seljakotti, millest üks mudel on loodud ka spetsiaalselt lastele kahes värvitoonis — roosa ja sinine. Seljakoti idee peitub selles, et laps saaks sellega kuule blokeerida.

Ettevõte aitab muuta ka sinu isiklikud riided, käekotid ja aksessuaarid, nagu iPadi ümbrised, kuulikindlaks. Näiteks viimati muutsid nad kuulikindlaks mõned Gucci tooted, nagu nahast mähkmekoti, ja ka Hermés käekoti, Armani ülikonna ja Saint Laurent mootorrattajaki.

Lugeja, kas sina ostaksid oma lapsele kindluse mõttes kuulikindla seljakoti?

Allikas: Yahoo Lifestyle