Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Arvutiabi
elion
 
speedtouch 21. aprill 2014, kl 14.05
elioni ühendus, ruuuter speedtouch ei võta internetiga ühendust. peab kaua ootama. milles võiks viga olla?
 
tabi 21. aprill 2014, kl 14.11
Erakliendid

165 - klienditeenindus (teenuste info ja tellimine)
Välismaalt helistades: + 372 631 3322
Iga päev 8.00 - 23.00

16119 - Elioni lauatelefoni omanikel on võimalus helistada tasuta arveinfo automaatvastajale (arve ja maksmise info 24 h)
606 9966 - tehniline tugi (sh probleemid teenusega, IT-alane nõustamine ja spetsialisti tellimine)
Iga päev 8.00 - 23.00

Elioni võrgust helistamine numbritele 165, 16119, 606 9966 on tasuta. Teiste operaatorite võrkudest (sh mobiiltelefonilt) ja välismaalt helistamisel kehtib vastava operaatori kõne hind.
Ärikliendid

1551 - klienditeenindus (teenuste info ja tellimine)
Välismaalt helistades: + 372 669 6244
Tööpäeviti 8.00 - 18.00

606 9922 - tehniline tugi (sh probleemid teenusega, IT-alane nõustamine ja spetsialisti tellimine)
Iga päev 8.00 - 23.00

606 9944 - Halduriga ärikliendi tehniline tugi
Tööpäeviti 8.00 - 20.00
Intsidenditeated 24/7

Elioni võrgust helistamine numbritele 1551, 606 9922 ning 606 9944 on tasuta. Teiste operaatorite võrkudest (sh mobiiltelefonilt) ja välismaalt helistamisel kehtib vastava operaatori kõne hind.

https://www.elion.ee/kontakt/kontaktinfo
 
speedtouch 21. aprill 2014, kl 16.27
ei soovi enam sinna elioni patsiga poistele helistada. iga kord on nendepoolne soovitus lülita ruuter välja. lülita ta jälle sisse. lihtsam on firmat vahetada.
 
anna kannatust 30. aprill 2014, kl 19.15
Tubli, Elion!

Teie klienditeenindus väärib esiletõstmist!

Huvi pärast helistasin kõigile ülaltoodud telefoninumbritele ning kõik nad olid pikal juturezhiimil, kus automaatvastaja pläkutas kahes erinevas keeles: "parema teenuse huvides me salvestame kõne, bla-bla, nüüd vajutage klahvile z,bla-bla, nüüd vajutage klahvile y bla-bla ning kui vajutused tehtud, saab klient kuulata oma raha eest pikaajalist muusikat, mille vahele automaatvastaja reklaamib oma tooteid bla-bla vaadake kindlasti meie kodulehekülge.
Mõnel telefoninumbril oskas automaatvastaja vastata isegi rohkem: teie ooteaeg on rohkem kui 12 minutit, teie ooteaeg on rohkem kui 9 minutit jne.

Sellise ootamisega kinkisin oma mobiilitelefonilt helistades neile ilusa summa. Kuid nüüd tundub et peab Elionile hüvastijätuks lehvitama ning üle minema teise operaatori kliendiks.

Headaega Elion!
 
hear hear 01. mai 2014, kl 00.07
mine muidugi mõne teise firma kliendiks, teised on ju niipalju paremad. iga päev kiunub paarsada lolli eesti foorumites ja ähvardab, et lahkuvad elisast, emt-st, tele2-st, elionist, starmanist, sest klienditeenindus on paha ja levi ei ole jne. see jama hakkas pihta juba palju aastaid tagasi ja mul on ausalt öeldes tunne, et need paarsada kisakõri on ikka ja alati kõik samad inimesed. headaega!
 
anna kannatust 01. mai 2014, kl 11.01
Kui suur firma reklaamib oma tehnilise abiandmiseks 7-8 erinevat telefoninumbrit ning neile kõigile on sama vastaja peale pandud, mis automaatselt blablablaatab kliendile kümneid minuteid, siis olekski parem kui ollakse mõne teise operaatori klient, kust tuleb ka mingit vastust, olgu siis see vastus kas sobiv või mitte. Vähemalt tuleb vastus.
 
njahh 01. mai 2014, kl 16.22
oskad sa soovitada mõnd teist operaatorit, kust blablaad ei tule ja kelle teenus on hea?
 
to tabi 01. mai 2014, kl 20.15
unustas märkida, et 6069966 maksab 10Eur ka paar min.
 
valetada pole ilus 01. mai 2014, kl 21.50
to tabi Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> unustas märkida, et 6069966 maksab 10Eur ka paar m
> in.

------------------------------


Elioni võrgust helistamine numbritele 165, 16119, 606 9966 on tasuta. Teiste operaatorite võrkudest (sh mobiiltelefonilt) ja välismaalt helistamisel kehtib vastava operaatori kõne hind.
avatar galita 01. mai 2014, kl 22.06
Netiga ühenduse saamise teeb veidike kiiremaks arvutis netiseadete seadistamine. Paned seadetesse
IP aadressi
netmask
lüüs
DNS aadressid, mis peaksid olema Elioni DNS serveri omad kui sa ei ole ruuteri seadetes midagi muutnud. IP aadressi, netmaski ja gateway saad teada kui vajutad klahvikombinatsiooni win+R ja kirjutad cmd, musta aknasse kirjuta ifconfig ja kliki Enter.
Netiseaded tuleb endal üles otsida või pane kirja millist windowsi kasutad, siis osatakse täpsemaid juhiseid jagada.
 
anna kannatust 02. mai 2014, kl 10.57
Galita, aitäh info eest. Mul oli vaja Elioniga ühendust, et saada teada kas viga pole mitte vanas ruuteris, mis ei anna ühendust, seda enam et nad hakkavad vanu ruutereid välja vahetama. See jama kestab juba paar kuud.
Küsimus on selles, et kui Elion reklaamib oma klienditoeks 7-8 erinevat numbrit ning kõigil on vastajad peal ja klient peab tasuma oma pikkade ooteminutite eest kuniks lõpuks väsib, siis sellist klienditeenindust ma ei pea kliendisõbralikuks. Miks ma peaksin neile maksma kopsaka kuutasu mingi 3-ik paketi eest, kui ma kasutan sellest paketist vaid internetti ning ka interneti IT-toe puhul ei saa nendega ühendust. Ainult internetiteenust eraldi nad ju ei müü, müüakse pakettidena. Lihtsam on mul üle minna sinna firmasse, kuhu maksan mobiili või TV eest ja siiamaani olen nende firmadega ka saaanud kõik probleemid lahendatud. Vähemalt ei lasta sulle kõrva ootemuusikat ning oma reklaami, kuid mitte mingil juhul teenindaja häält.
 
külastaja 02. mai 2014, kl 11.31
Galita eksis tähega. Ta tahtis kirjutada ipconfig
avatar galita 02. mai 2014, kl 11.35
Eks vahel tule ka teiste teenusepakkujatega kontakti saamist oodata, nii et silm sinine ja närv must:-) Hea on see, et netiühendust pakkuvaid firmasid on Eesti suht palju ja kui just iga päev filme alla ei laadi ning elukoht on 4G levialas, siis ajab ka mobiilne nett asja ära.
Kuid see eespool kirja pandud nipp aitab kõigi teenusepakkujate ja ruuterite puhul kiiremini saada ühendust arvuti ja ruuteri vahel, ühesõnaga saab peale ruuteri ja arvuti sisse lülimist kiiremini netti.
 
anna kannatust 02. mai 2014, kl 14.29
Asi ongi lihtsalt põhimõttes. Olen Elioni pikaajaline klient, arved alati enne tähtaega tasutud, nende 3-ik paketist kasutan ainult internetti,(telefoni ega tv pole vaja) mingeid filme omale alla ei laadi, maksan neile terve paketi eest iga kuu 16,55 .
Aga kui oli vaja nendepoolset tehnilist abi, siis kõigil telefoninumbritel oli vastaja peal, ootasin pikalt kuni lõpuks kannatus katkes. Kord krooni ajal sain kätte ja pakuti et tehniline tugi helistab mulle tagasi. Ootasin õhtul pikki tunde ja helistati tagasi alles hilisõhtul, kui ma juba magasin.Midagi korda ei tehtud, aga arvele keevitati 150 krooni juurde.
Mul on mõttekam viia kõik teenused ühe firma alla, tuleb odavam ja ka kontakteerumine toimub ühe firmaga.
 
Kõiges on süüdi Brežnev ja NLKP, 02. mai 2014, kl 22.19
sest paljud elavad veel nõukaaegsetes müütides, kus väideti, et läänes piisab sul vaid unistada ja kohe unistused täituvad.
Reaalsus on see, et kui soovid Šveitsid endale netiühendust koju, siis ootad 2 nädalat tehnikut ja saabub tegelane, kes ei suuda seda sulle luua ja pead veel ootama nädala, kui tuleb tehnik, kes suudab ka netiühenduse luua.
Ei taha kuidagi meie teenusepakkujate vigu õigustada ja eks tegijal ikka juhtub. Kindlasti tuleb nõuda kvaliteetset teenust ja vajadusel teenusepakkujat vahetada.
 
Ülle Laadija 26. september 2019, kl 15.25
4G megbaidid 5G gigabaidid 6G kümmned gigabaidid 7G sajad gigabaidid 8G terabaidid 9G kümmned terabaidid 10G sajad terabaidid 11G petabaidid jne A ma ootan kui tuleb XG see oo superkiire holofooniline internet läbi hüperruumi kvantside ülikõrgtehnoloogilises arengufaasis. Pole maste ega kaableid. Kus siis on alles muhe uppida ja dõunida
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!