Bikiinipiirkonna raseerimise ABC

 (25)
Bikiinipiirkonna raseerimise ABC
Foto: Vallo Kruuser

Alljärgnevad on näpunäited nö algajatele:

1: Alustuseks peske end. 10 minutit sooja vanni puhastab ning niisutab nahka.

2: Kasutage uut žiletti.  Tegelikult sobib iga žilett, mida te ka jalgade raseerimisel kasutate. Pidage meeles, et häbemekarvad on jämedamad ja tihedamad kui karvkate mujal teie kehal. Võimalik, et teil tuleb kasutada rohkem kui ühte žiletitera. Kui žilett läheb nüriks, vahetage see välja.

3: Kasutage alati raseerimiskreemi või -geeli. Ärge kunagi raseerige kuiva nahka, see ärritab. Vältida tuleks ka seepi. Abikaasa või partneri habemeajamisvaht on samuti sobiv.

4: Proovige üht ja sama piirkonda korduvalt mitte raseerida. See tekitab nahaärritust. Kui raseerite esimest korda, võiksite karvad kõigepealt lühemaks kääridega lõigata. Nii saate ühe tõmbega piirkonna karvadest puhtaks. Tõmmake nahk raseerimise ajal pingule, siis saate kõik karvad kätte. Enamus eksperte soovitab raseerida karvade kasvu suunas nii jalgadel kui bikiinipiirkonnas. Mis raseerimise sagedusse puutub, siis see sõltub teie eelistustest ning karvakasvust.

5: Pärast raseerimist kuivatage nahk põhjalikult, aga õrnalt, ning niisutage, et vältida punast löövet, mis mõnikord tekib. Aloe Vera aitab nahka rahustada.

6: Niisutage raseeritud piirkonda iga päev Aloe Veraga, edaspidi võib kasutada tavalist kehakreemi. Vältige lõhnastatud vahendeid. Kõige parem on niisutada nahka kord päevas hommikuti. Puudrist oleks mõttekas loobuda, vähemalt talgisisaldusega puudrist, see võib nahka ärritada.

7: Ärrituse tekkides on soovitav osa päevast olla aluspüksteta. Nii annab põletik järgi. Raseerimisele järgnev ärritus on kõige suurem esimene kord, edaspidi väheneb ärritus iga korraga.