FOTOD | Kaubamaja pidas 60. sünnipäeva ja näitas sügistalviseid trende! Vaata, kes imetlesid moeetendust esireast


Kaubamaja 60. sügishooaja avamine
Kaubamaja 60. sügishooaja avamineFoto: Erlend Štaub, Kaubamaja

Juba 60 aastat on Kaubamaja toonud Eestisse maailma moetrendid. Nii ka sel sügisel. Eile õhtul tähistati sügishooaja algust stiilikindla peoga Kai kunstikeskuses. Vaata galeriist, milliseid sügistrende Kaubamaja moelavale tõi ning kes Eesti moeloojatest ja avaliku elu tegelastest eilsel moepeol kohal olid.

„Juba 60 aastat oleme olnud Eesti inimestele moe suunanäitajateks ning toonud igal hooajal müügisaalidesse uusi kollektsioone ja üllatanud uute moemärkidega,“ räägib Kaubamaja tegevdirektor Erkki Laugus. „Moeetenduste korraldamine on Kaubamajas olnud juba ammune traditsioon. Seda on tehtud läbi erinevate riigikordade ja ajastute ning oleme lavale toonud ka ennenägematuid trende, kui riietasime 70ndatel naised pükskostüümi, mis selle aja Eestis mõjus vaat et revolutsioonilisena,“ lisab ta. Kahtlemata jätkame sama stiilikindlalt ka edaspidi.“

„Kaubamaja sügiseses ajakirja Hooaeg numbris toome lugejateni kolme stiilikindla Eesti naise — Anna Kaneelina, Sirje Runge ja Elektra — mõtisklused stiili teemadel. Mood muutub, kuid stiil ja isikupära on püsivad,“ räägib Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk ning lisab, et kuigi Kaubamaja on aastate jooksul palju muutunud, on oluliseks märksõnaks alati olnud just stiil. „Ka värske moesügis annab võimalusi leida just see oma ja õige ning toob garderoobi naiselikkust, praktilisust, mustreid ja loodusest inspireeritud värve andes valikuid, mille peale saab igas olukorras ja iga ilmaga kindel olla.

Seotud lood:

Ood naiselikkusele

Sügis teeb sügava kummarduse naiselikkusele ning toob tagasi voolujoonelised lõiked, vöötatud piha ja aksessuaarid. Oma nišši leiavad siit nii konservatiivsed klassikaaustajad kui ka julged eksperimenteerijad — luksuslikud kangad, kvaliteetsed materjalid, kostüümid ja kihiline stilistika annavad kandmiseks mitmeid erinevaid võimalusi. Täiusliku komplekti aitavad luua erinevad aksessuaarid, olgu selleks siis pikad (nahk)kindad, sallid, kübarad, romantilised prossid või retrotunnetusega päikeseprillid.

Moodsalt praktiline

Mood soosib sel sügisel Eesti heitlikku sügisilma, mis võib üllatada nii päikese, vihma kui ka lumetormiga. Seega vajame praktilisi ja funktsionaalseid ülerõivaid ning just seda sügistrendid meile pakuvadki. Puhvjoped, kvaliteetsed parkad, sooja voodriga tepitud kilemantlid ja klassikalised villamantlid kannavad stiilikindlalt välja iga ilma. Ka mehed saavad julgelt katsetada eri kangaste ja materjalide kooskõla — kergele päevasärgile sobib alati peale pintsak või soojem kudum. Selle peale tepitud vest, jope või teksasjakk, millele omakorda võib lisada parka või villamantli. Tulemus jääb põnev ja sätitud, aga ka kahtlemata praktiline.

Värvid looduse rüpest

Uus moehooaeg toob pildile sügisese looduse värvid — pruunid, karamell- ja kaamelibeežid toonid, mis on eriti rahustavad koos mahedalt kreemiste valgetega. Suvetunnet saab pikendada lisades pruunile piimjaid pastelltoone: buduaarilikku roosat, õrnalt pestud imitatsiooniga sinist, sirelilillat ja nurmenukukollast. Kirkamatest värvidest toonidest tasub pilk pöörata merevaigu-kollaste ja julgete punasete poole, mis mõjuvad tumedate toonide taustal nooruslikult ja lisavad energiat. Kui aga silm värvidest puhata soovib, siis on selle sügise kindel valik klassikaline must-valge, mis hoolimata oma lihtsusest köidab kahtlemata pilke.

„Nii nagu sügismood toob uues kuues pildile vanu klassikuid, proovime ka meie oma kliente ikka ja jälle üllatada. Ajakirjas Hooaeg oleme juba pea 20 aastat tutvustanud huvitavaid inimesi nii Eestist kui ka välismaalt. Alati ei mahu aga kõik põnevad jutuajamised ajakirja kaante vahele ja seega avame sel sügisel pod-cast kanali, kus eri valdkondade esindajad räägivad oma tööst, elust, stiilist ja paljust muust. Esimesi vestlusi saab kuulata juba täna Spotifyst ja Soundcloudist Kaubamaja kanalilt. Lisaks pakume oma klientidele sügishooaja vältel põnevaid elamusi nii uute pop-up-poodide kui ka kaubamärkide näol,“ sõnab Kolk ning jätkab: „Sest olgu või saja-aastane — üllatamast me juba ei väsi!“