GALERII | Rõivabränd Kriss Soonik tähistas glamuurselt 10. juubelit

 (2)
GALERII | Rõivabränd Kriss Soonik tähistas glamuurselt 10. juubelit
Foto: KALEV LILLEORG

Juba 10 aastat on rõiva maastikul laineid löönud Kriss Sooniku lõbusa vimkaga pesukomplektid ja multifunktsionaalsed üleriided.

Kriss Soonik Loungerie bränd sai alguse 10 aastat tagasi, Eestisse jõuti aga alles 2011. aastal, kui brändi asus siin esindama pesupood Ulakas Kaunitar.

Kaks aastat tagasi avatud Paavli tänava showroom on kaubamärgi kõige laiema tootevalikuga esindus Eestis. Ühtlasi on showroom kõige ehedam peegeldus brändist nagu seda näeb tootemärgi looja ja peadisainer Kriss Soonik-Käärmann.

10. juubel on parim aeg avastusteks ja see tähendab, et paljud asjad on müügil limiteeritud kogustes.

Kriss ise ütleb: “ Ma olen väga tänulik, et komistasin kunagi tegema midagi, mida olen nautinud juba kümme aastat ja loodetavasti naudin veel vähemalt järgmised kümme. See aeg on läinud väga kiiresti. On olnud põnev ja stressirohke, aga meie kliendid on nii ägedad, et isegi kõige pingelisemal ajal on motivatsioon laes.”

Kriss Sooniku disainpesu eripärana paistab silma see, et enamus sellest on kantav ka ülerõivastena, mis teeb loodud esteetika nähtavaks. Mainimata ei saa jätta kassilogoga kangast ning ikoonilisi pitstiibadega veluurist hommikumantleid, millest on arenenud terve seeria sarnase motiiviga rõivaid. Viimased paar aastat on jõudsalt liigutud üleriiete valdkonda.

Seotud lood:

Kogu Kriss Sooniku tooted valmistatake Eestis. Lisaks on brändi tooted saadaval üle kogu maailma. Eksootilisematest kohtadest näiteks Saudi-Araabia ja Jaapan. Bränd on kogunud tuntust ja tunnustust moeajakirjades Vogue, ELLE, GQ, Cosmopolitan ja Style.com.

Aastal 2013 võitis disainer Kriss Soonik-Käärmann Eesti kõrgeima moeauhinna Kuldnõel.

Vaata galeriist, kes kohal käisid!