Kristiine Keskuse direktori Allan Remmelkoore arvates sobib NewYorkeri brändi kontseptsioon ideaalselt Kristiine Keskuse visiooniga.

“Ka Kristiine Keskus on suunanud oma põhitähelepanu noortele moeteadlikele linnainimestele. Soovime olla moekaupade sektoris eestimaalaste esimene eelistus. NewYorker on üks Euroopa kiiremini arenevamaid kaubamärke, nende Eestisse tulek ja võimsa esinduse avamine Kristiine Keskuse ligi 900 m²-l on suur tunnustus ja meil on äärmiselt hea meel, et saame pakkuda Euroopa noortemoe lipulaevale kodu enda juures,” kommenteeris Remmelkoor.

NewYorker tuleb Eesti turule enda jaoks silmapaistval aastal: märtsis avas moefirma 500. kaupluse ning juunis ületas moefirma töötajate arv 10 000.

NewYorker alustas 1971. aastal, mil avati esimene teksarõivaste pood Saksamaal Flensburgis. Aastatel 1970–1980 laienes poekett üle Saksamaa.

Esimese välisesinduse avas NewYorker aastal 1994 Linzis, Austrias. Kokku on hetkel NewYorkeril ligi 530 poodi 18 riigis. NewYorker tegeleb aktiivselt noortemuusika festivalide organiseerimisega ja oma brändi parfüümide esitlemisega.