Neliteist aastat kosmeetikuna töötanud Helin Tensoni sõnul tuleks näokreemi valimisel selgitada esmalt välja, milliseid toimeaineid näonahk tegelikult vajab. „Eesti naine on üha rohkem teadlik näohooldustoodetest ning sagedamini leitakse tee ka kosmeetiku või dermatoloogi juurde. Sellele vaatamata valib suur osa naisi näokreemi kas sõbranna soovitusel, reklaami ajendil või hinnatundlikkusest tingitult sooduskampaania ajal. Samuti toimitakse paljuski katse-eksitusmeetodil — kui kreem näole ei sobi, siis kehale ehk ikka sobib ning minnakse taaskord hulludele päevadele uue kreemi jahile,” rääkis Tenson.

„Vaid iga kolmas Eesti naine teab, milline näonahk tal on ning kasutab vastavalt sellele õigeid tooteid. Üle poole naistest ei oska oma näonahale üldse mingit diagnoosi anda — eeldatakse, et nahk on kuiv ning kasutatakse niisutava toimega näokreemi või -seerumit, kuid lähemal vaatlemisel selgub, et nahk on alt rasune, näha on nii komedoone kui vistrikke. Ei saa öelda, et probleemne näonahk on vale kreemi süü, aga selle mõju ei tohi kindlasti alahinnata,” lisas Tenson. „Individuaalne nahahooldus on muutumas üha populaarsemaks, sest enamik naisi vajab lahendust mitmele probleemile korraga.”

Küsitluste tulemustele ning naiste tagasisidele tuginedes sündis Artistry brändi esimene personaliseeritud nahahooldustoode, Signature Select näoseerum. Seerumil on viis erineva toimeainega ampulli, mida saab vastavalt oma näonaha iseärasustele ise kokku segada.