Lindex võitleb koos Matthew Williamsoniga rinnavähi vastu


Lindex võitleb koos Matthew Williamsoniga rinnavähi vastu
Lindex

Tänavu ühendab Lindex jõud Londonis elava maailmakuulsa moelooja Matthew Williamsoniga, et üheskoos rinnavähivastase võitluse edendamiseks raha koguda.

Briti moelooja Matthew Williamson kujundab Lindexile unikaalse sügiskollektsiooni. Disainerkollektsioon, mis tuleb müüki 4. oktoobril De La Gardie kaubamajas ning veebipoes lindex.com, on osa Vähiliidu kampaaniast Pink Ribbon ( Roosa lint ), mille puhul 10% müügitulust läheb rinnavähiga peetava võitluse toetuseks.

Kogu maailmas tunnustatud disainer Matthew Williamson on koostöös Lindexiga loonud unikaalse kollektsiooni, mida iseloomustab ainulaadne, äratuntav esteetika ja stiilitunnetus. Naiselike ja rafineeritud rõivaste kollektsiooni on meisterlike trükitud mustrite, kaunistuste ja kaleidoskoopiliste värvide poolest tuntud briti disainer toonud kõik oma isikupärase stiili võtmeelemendid. Tulemuseks on vapustav naiste- ja tüdrukutekollektsioon tindisinistes ja mustades toonides kuumade roosade värvilaikude ja rohkete trüki- ning pärlkaunistustega.

Lisaks Matthew Williamsoni kollektsioonile, toob Lindex ka sellel aastal müügile roosad käevõrud, mis on disainitud Matthew Williamsoni poolt ning mille kogu müügitulu annetatakse rinnavähi vastase võitluse toetuseks. Käevõru sobib kandmiseks igas vanuses naistele ja seda saab Lindexi kauplustes või veebilehel lindex.com soetada alates 4. oktoobrist. Käevõru hinnaks on 10 eurot ning kogu tulu läheb rinnavähi vastaseks võitluseks. Selle aasta roosa käevõru on naiselik, punutud käevõru koos väikese ripatsiga kinnituse juures. Käevõru on heleroosa ja seda saab hõlpsalt kokku sobitada Matthew Williamsoni unikaalse Lindexi kollektsiooniga. Seoses Matthew Williamsonsi kollektsiooniga saabub müügile ka spetsiaalselt disainitud T-särk tunnuskirjaga ”show some love”, millele Williamson on andnud oma allkirja. See T-särk võtab hästi kokku kampaania sisu, eriti kuna kogu selle toote müügist saadav kasum läheb rinnavähiga peetava võitluse toetamiseks. T-särk on saadaval kõigis Lindexi kauplustes ja veebipoes alates 7. oktoobrist.

Lindexi ja Matthew Williamsoni koostöös sündinud kollektsiooni modellina astub ülesse maailmakuulus supermodell Karlie Kloss. Lisaks näeb kampaaniafotodel oma kollektsiooni ja disaini isikustamas ka Matthew Williamsoni ennast.

Matthew Williamsoni Lindexi kollektsioon tuleb müügile 4. oktoobril valitud Lindexi kauplustes ja veebilehel www.lindex.com. Kuna müügitulust läheb 10% otse rinnavähiuuringute rahastamiseks, ei ole olemas paremat viisi ühildada hea väljanägemine ja hea enesetunne.

Rohkem inspiratsiooni ja infot kollektsiooni kohta leiate http://www.lindex.com/ee/magazine/matthew-williamson-edit/#cover-page-2  ja http://newsroom.lindex.com/en/