Suve alguses ilmus WGSNis trendiülevaade “Global Hot Looks”, kus toodi näiteid ka Montoni rõivavalikust. Esile tõsteti näiteks Montoni meremeheteemast inspireeritud suverõivaid ja aksessuaare.

WGSN jälgib kogu maailma moepilti ja kajastab olulisemaid moeuudiseid, tutvustab materjali- ja graafikatrende, põnevaid kauplusekontseptsioone ja vaateaknaid, aga ka tarbimistrende, moetööstuse uuendusi ning maailma moepealinnades toimuvat. WGSN valib info, mida edastada, iseseisvalt, eelistades seejuures kõige värskemaid trende ja moekamaid brände.

WGSNi kasutab igapäevase töövahendi ja inspiratsiooniallikana suur osa maailma juhtivate moealal tegutsevate ettevõtete disainereid, stiliste ning turundusinimesi.

Kui tarbijate moepiibel on Vogue, siis moetööstusel on selleks WGSN. Baltika on üks väheseid Ida-Euroopas tegutsevaid moeettevõtteid, keda WGSN jälgib.