NAISTEKA SUVEVLOGI | Kas 20 euro eest on võimalik end pealaest jalatallani stiilselt riidesse panna? Teatud poodides küll!

 (7)
Uus rubriik!

Nii Eestis kui ka välismaal on järjest populaarsemaks muutunud vähekasutatud riiete ja aksessuaaride poed, mis toimivad justkui kirbuturud, aga pakuvad veelgi meeldivamat ostukogemust.

Näiteks Balti jaama turul asuva Basaari poe idee seisneb mõistlikus tarbimises — riidekappi seisma jäänud kaubad saab müüki panna ja samal ajal teiste garderoobides ringi vaadata. Kui siiani toimus kauplemine vaid mobiiliäpi kaudu, siis nüüd saab oma moekaupa müüki tuua ka Basaari uude poodi.

„Astri Grupis pöörame palju tähelepanu keskkonna säästmisele ja kogu meie grupi roheliste tegevuste eesmärgiks on vähendada ökoloogilist jalajälge. Ka oma üürnike valikul peame oluliseks, et jagaksime samu väärtusi ja hoiaksime keskkonda. Basaari poe tulek Balti Jaama Turule on samm edasi rohelisemas suunas,“ rääkis Balti Jaama Turu turundusjuht Egle Tüksammel.

Basaari poes on võimalik oma ostud teha nii, et ühtegi reaalset kontakti ei ole. Ei ole vaja teenindajaga suhelda ega ka kassas maksta. Riided on füüsiliselt poes olemas ja neid on võimalik proovida, aga ostu sooritad äpi teel.

„Basaari kontaktivabast kauplemisest saavad kindlasti eeskuju ka meie teised üürnikud ja on tore näha, et ka keerulistel aegadel suudetakse innovatiivselt mõelda, lahendusi pakkuda ja näidata, et kaubelda saab ka teistmoodi,“ lisas Tüksammel.

Ka Tatari tänaval asuv elustiilipood RiiSaikel toimib põhimõtteliselt sama põhimõtte alusel: riideid ostetakse teiste inimeste garderoobidest ja nii võib vähese raha eest endale näiteks väga korralikud suvised peorõivad leida.

Seotud lood:

Kahe sõbranna, Evelini ja Riia loodud boksirendil põhinev elustiilipoes kohtuvad elu ja stiil läbi taaskasutuse, kirjutavad nad oma Facebooki lehel. "RiiSaikeldamine ongi teadlik ja stiilne taaskasutus ehk ootame müüki vaid parimaid stiiliampse, mis teevad au nii endisele kui uuele omanikule," lisavad nad. "Meie moto on, et RiiSaikelis ei ole klient kuningas, vaid sõber ja koostööpartner, mistõttu hindame lisaks parimale kaubavalikule ka personaalset lähenemist, meeldivat õhkkonda ja kiiret kaubavahetust."

Vaata videost, millised komplektid Naisteka peatoimetaja Keilit Aedma 20 euroga kokku pani!