Seitse põhjust, miks sa peaksid kuivharjamist proovima

 (11)
Seitse põhjust, miks sa peaksid kuivharjamist proovima
Scanpix

Kuivharjamine on mujal maailmas juba lõputult populaarsust kogunud, kuid Eestis kasutavad seda vähesed. Ilmselgelt seisneb põhjus teadmatuses — me lihtsalt ei tea, kui kasulik kuivharjamine tegelikult on!

Kuivharjamisel on lõputult kasutegureid:

  • see aitab vabaneda surnud naharakkudest;
  • aitab kaasa tervele vereringele;
  • kiirendab ainevahetust;
  • aitab kehast mürke väljutada;
  • pinguldab lihaseid;
  • karastab nahka
  • sel on tõhus tselluliidivastane toime.

Kuivharjamist soovitatakse teha iga päev (pigem hommikuti) umbes 5-10 minuti vältel. Harjamist tuleb alustada jalgadel ja kätel piisavalt tugevate ringjate liigutustega liikudes alt üles südame suunas. Erilist rõhku soovitatakse pöörata tselluliidipiirkondadele. Liiga tugevasti hõõruda ei tohiks, sest harjased on siiski üpris karedad. Esimesed kogemused võivad olla tüütud ja “kraapivad”, kuid nahk harjub üsna pea.

Pärast harjamist peaks käima pesemas või vähemalt loputama harjatud piirkondi, et vabaneda lahti tulnud surnud surnud naharakkudest. Pärast võiks nahka niisutada kreemi või kehaõliga.

Paljud naised kiidavad kuivharjamist, öeldes, et ehkki algul tundub hari liiga kare ning harjamine on tüütu ja harjumatu, siis mõne aja pärast on see pigem virgutav, nahk on mõnusalt pehme ja sile ning tselluliit vähem märgatav. Sellel pidavat isegi salendav mõju olema!

Seotud lood:

Kallis lugejad, kas olete kuivharjamist proovinud?

Anna Elisabethi ilublogi leiad aadressilt www.annaelisabeth.net