Viis võimalust kõrgetel kontsadel käimine mugavamaks muuta

 (9)
Viis võimalust kõrgetel kontsadel käimine mugavamaks muuta
MorgueFile

Meeletu suvi on käes ja tahaks ju meeletult kontsi kanda — kui see ainult jalgu niiviisi ei piinaks. Kas tõesti peab ilu nimel selliseid ohvreid tooma? Enam mitte! Toome teieni viis võimalust, kuidas lõpuks end kontsadel hästi tunda.

1. Topeltniisutus

Enne, kui kingad jalga tõmbad, hoia jalgu külma voolava vee all, patsuta kergelt rätikuga ja hõõru jalad kohe, veel niiskena, niisutava kreemiga sisse — nii väldid hõõrumist ja ville. Tõmba ka kingad jalga siis, kui jalad on veel kergelt niisked (aga mitte mingil juhul märjad).

2. Geel-sisetallad

See lihtne trikk lahendab hoobilt mitu kontsakingadega seotud probleemi nagu varvaste ja jalatalla hõõrdumine ning villid. Lisaks toetavad geel-sisetallad jalavõlvi.

3. Jalapuhkus

See peaks ilmselge olema, aga kordame üle: kui plaanid õhtul kõrgete kontsadega välja minna, siis ole päeval tööl madalate jalanõudega. Pole eriti mõnus kontsadega linna peale minna, kui jalad juba enne seda valutavad.

4. Rihmadega kingad

Kõige rohkem kurnavad jalgu kontsakingad, mis su jalgade küljes korralikult kinni ei ole. Siis nõuab iga samm lisapingutust ja sa kurnad oma jalgu palju rohkem.

Seotud lood:

5. Õige kingakuju

Õnneks on platvormid jälle moes, nii et sa saad vabalt täiesti mugavaid kõrgeid kingi kanda — kasvõi vahelduseks, siis kui tikk-kontsad jalad vaatamata kõikidele abinõudele siiski ära kurnanud on.

Allikas: Her Campus