Oleme loomulikult sellise tunnustuse üle väga rõõmsad, sest sisuliselt on sait valitud eelmisel aastal valminud 12 parima internetilehe hulka ja näitab kujukalt, et ka Eestis tehakse maailma tasemel töid, ütles Ants Lusti, Leo Expressi tegevjuht.

Kuid siin on suur roll kindlasti ka Baltikal, kes lõi eeldused tasemel töö teostamiseks ja kellega usalduslikus koostöökeskkonnas resultaat sündis.

Annab ju see tunnistust sellest, et Montonis on peidus suur rahvusvaheline potentsiaal, mis vaid vajab aega, et korralikult käivituda, lisas Lusti.

www.montonfashion.com jõudis konkursil finaali interactiv`i kategoorias, kus kandideerivad lisaks veel 11 USA, Saksa või Rootsi agentuuride tehtud internetilehte, sh Mercedes-Benzile, BMW-le, Minile, Absolutile, VW Passatile jt tehtud lehed.

Sel aastal Cresta konkursil osalenud 53 riigist pärit firma seast pälvisid finalististaatuse 24 riigi esindajad, kokku 189 tööd.

Finaalivaliku üle otsustasid 150 loovspetsialisti ja žürii eelvalik viidi läbi maailma 11 linnas: Budapestis, Dubais, Frankfurdis, Limas, Lissabonis, Londonis, Milanos, New Yorgis, Pariisis, Tel Avivis ja Tokyos.

Sel aastal finaali jõudnud tööd esindavad vähem kui 3% kogu esitatud tööde mahust.

Cresta konkursile saadetakse ainult parimatest parimaid töid.

Finaali peamisteks valikukriteeriumiteks oli idee originaalsus ja teostuse professionaalsus.

Lõppžüriisse kuuluvad 48 loovjuhti, filmispetsialisti ja graafilist disainerit 35 riigist üle maailma.

Võitjatest teavitatakse septembri keskel, auhindade kätteandmise tseremoonia leiab aset New Yorgis, 3. novembril.

Cresta Awards kogub reklaamitööstuse gurude seas tunnustust kui tõeliselt kõrgetasemeline ja prestiižikas konkurss.

Cresta on muutumas sünonüümiks saavutusega maailma turunduskommunikatsiooni tööstuses.

Cresta eesmärk on seista kõrgeimate loovstandardite eest reklaamis ja turunduskommunikatsioonis.

Cresta auhinna väljaandjateks on Creative Standards International Inc. (New York) ja International Advertising Association.