„Suve keskel alustasime Tallinnas Kodumaailma arendusega, mille käigus sai müügisaal täiesti uue välimuse,“ räägib Kaubamaja AS tegevdirektor Erkki Laugus ning lisab, et nüüd leiab siit veelgi rohkem inspiratsiooni, ideid ja põnevaid lahendusi oma kodu sisustamiseks. „Oleme oma klientide jaoks loonud mugava ostukeskkonna ning koondasime tooted teemade kaupa, et neid kasutamise funktsiooni põhjal hea leida oleks,“ sõnab Laugus. Laugusel on hea meel, et väga paljud kliendid ja disainerid leiavad kodude sisustamiseks vajaliku just Kodumaailmast. „Järjest rohkem hinnatakse ka meie kodutehnika valikut, mille hulgast leiab sobiva toote ka kõige nõudlikum klient.“


„Loomulikult on uuendustega koos lisandunud Kodumaailma valikusse ka mitmeid uusi kaubamärke,“ lisab omalt poolt Kaubamaja AS turundusdirektor Enel Kolk. „Eriti hea meel on selle üle, et Kaubamajja on jõudnud ka legendaarne Soome disainimärk Marimekko. Marimekko alustas tegevust juba 1950ndatel ning on ületanud koduriigi piire jõudes nii Jaapanisse kui ka ookeani taha Ameerikasse ja Kanadasse,“ räägib Kolk ja lisab: “Huvitav fakt on, et Marimekko kleite kandis ka Jacqueline Kennedy 1960. aasta presidendivalimiste kampaania ajal, mil tema abikaasa John F. Kennedy presidendiks valiti.“ Kolk tõdeb, et Marimekko mustrid on ikoonilised ja äratuntavad ning võitnud ka paljude eestlaste südamed. Kaubamaja valikus on legendaarsete Marimekko mustritega kodutekstiilide, lauanõude ning koduaksessuaaride püsikollektsioon, mida asuvad täiendama hooajalised tooted.

Uuenenud Kodumaailma ja kaubamärgiga Marimekko tutvumas käinud külalised said ka ise uues Kodumaailma köögis küpsetada koos Karjase saia pagaritega.