Kuigi Nestle Purina annetab Varjupaikade MTÜle aastas 24 tonni kuivtoitu, antakse endale aru, et sellest ei piisa. Iga loomadega tegeleva ettevõtte eesmärgiks on ju ka loomade üldise olukorra parandamine, mis ei tähenda ainult nende toitmist. Pikemas plaanis on eesmärgiks leida neile kõigile hea kodu, sest iga loom vajab enda ümber hoolivat ja sooja perekonda, hellalt paitavaid käsi.

Eesti tänavatelt, hoovidest, kuurialustest ja trepikodadest satub igal aastal varjupaikadesse ja hoiukodudesse palju väikseid loomi, kellest võiks saada toredad lemmikud ja truud kaaslased. Varjupaikades ootavad kodu 400 kassi ja 200 koera. Koos oma lugusid jagades ja ustavaid sõpru tutvustades jõuame inimesteni, kes mingil põhjusel varjupaigast loomi võtta ei soovi. Samuti on võimalik varjupaikades argipäeva veetvaid loomi külastama minna, neile pai teha ja nendega oma südamesoojust jagada.

Kolmandat aastat toimuva aktsiooni „Hea sõna loomadele” keskseks ideeks on tähelepanu tõmbamine inimese karvastele sõpradele, koduloomade üldisemale olukorrale ja koduta jäänud lemmikute hetkeseisule. Empaatiavõime kasvatamine ja kasutamine on esimeseks kindlaks viisiks loomade parema kohtlemise ja nende üldise olukorra parandamise suunas.

Et osaleda, tuleb vaid jagada enda või oma sõbra lugu varjupaigast võetud loomast. Et seda teha, on Nestle Purina loonud spetsiaalse rakenduse, milleni pääseb nii läbi Kass Bobo akadeemia ametliku kodulehe (www.kassbobo.ee) kui Facebooki lehekülje (www.facebook.com/kassbobo). Rakenduse eesmärgiks on muuta oma loo jutustamine ühtaegu nii lihtsamaks kui põnevamaks: vaatamata võimalusele lisada lugudele pilte ja videosid, saab selle üles laadida vaid ühe nupulevajutusega.

Aktsioon „Hea sõna loomadele” algab septembri lõpus. Kasutage kindlasti võimalust oma ustavatest kaaslastest rääkida ja seeläbi võimalikult paljude inimesteni jõuda ning abivajajaid toetada.