Enne kooli oleks võinud olla lastele väike tutvustav koosviibimine nii kooli kui ka klassijuhatajaga. Seda just selleks, et lapsed teaksid enne kooli algust oma koolimaja ja näeksid ka klassijuhataja ära.

Üsna närvesööv oli kevadel ka see koolikoha saamine ja mööda koolikatseid jooksmine. See nagu ehmatas Alondra natuke ära ja ta ei tahtnudlõpuks enam väga hea meelega katsetele minna. Loodan, et järgnevate lastega enam sellist kadalippu läbima ei pea. Neil saab  võib-olla natuke lihtsam olema, sest nad näevad juba õe pealt, kuidas see koolielu toimib. Ja Alondra jagab juba praegu mänguhoos oma koolis õpitud teadmisi nendega.

Kooliga võib väga rahule jääda ja ka klassijuhataja teeb neil suure töö ära,et kõik lapsed kohaneksid. Neil oli koolis alguses väike segadus ka esimeste klassidega, sest sel aastal tehti sinna kooli kolm 1.klassi senise kahe asemel. Aga siiski leiab klassijuhataja aega anda iga päev tagasisidet lapse kohta. Nii head kui mitte võib-olla nii head. Kui midagi peab veel harjutama, siis seda ta ka kohe ütleb. Positiivne on ka see, et õpetajad kasutavad hästi palju e-kooli, kuhu märgitakse ära tunnis õpitu ja ka see, mis kodus veel lõpetada jäi.

Alondra tundub nüüd juba üsna kohanenud olevat. Paistab, et kool on selline nagu ta ka ette kujutas. Tal hakkavad juba vaikselt ka sõbrad tekkima klassis, kellega suheldakse rohkem  koolipäeva jooksul. Alguses oli ka mõni päev, mil ta ei tahtnud üksi kooli jääda, aga nüüd juba läheb hea meelega. Ära tulles lehvitab meile ja läheb oma sõpradega lobisema. Kodus õpib ta ka hea meelega ning asju paneb ka ise päeviku järgi kokku, muidugi koolikoti sisu tuleb pärast ikka üle kontrollida.

Näha on, et on toimunud suured muutused ja Alondrast on saanud päris koolilaps.