Kõik neli kokteili on lihtsalt valmistatavad. Kuid ka suures margi- ja märgituhinas ei tohi unustada: tegu on alkoholiga!



HUVITAV TEADA:
  • Moe- ja filmitööstuse lemmikjook, glämmi sümbol sündis 1903. aastal Itaalias;
  • Tallinnas müüdi seda jooki suisa oma äris: maaletooja kontor asus Pika tänava alguses ning foto on tehtud aastal 1928;
  • kõige kosmopoliitsem (enam kui 70 riiki) joogimark maailmas;
  • Märgile on truudust vandunud George Clooney, Sophia Loren, Penelope Cruz, Jude Law, Charlize Theron, Luciano Pavarotti jpt filmi- ja poptähed.
  • Dolce&Gabbana Milano butiigis on spetsiaalne baar.
  • Märgi reklaampiltide tegemine on usaldatud maailmakuulsale moefotograafile Ellen von Unwerthile.
  • Läbi aegade ((40 aastat) on seotud olnud motospordiga, tehes koostööd Vormel-1 ja Ferrariga, toimub ka nimeline võidajamine.

Rosato vermut granaatõunmahlaga

½ Martini Rosato
½ Granaatõunamahl
Jää
Laimilõik

Extra Dry toonikuga

Extra Dry tuntuks USAs 30-ndatel kuiva seaduse ajal, kuna see vermut oli suurema alkoholisisaldusega. Erinevalt eelmisest kokteilist on selle läbipaistva kokteili maitse mõnusalt mõrkjas, saatjaks meeldiv õuna ja ürdiaroom.

½ Martini E-Dry
½ Toonik
Jää
Laimilõik



Rosso ja Schweppesi Russian Tonic
Rossos ühe komponendina kasutatakse karamelli, mis annab joogile punakas-pruuni värvuse. Vermut on aromatiseeritud ja kangestatud vein, mida kasutas teadaolevalt esimesena arst Hippocrates - ravivahend juba 460 aastat enne meie ajaarvamist.

½ Martini Rosso
½ Russchian Schweppes toonik
Poole laimi või sidruni mahl

Jamesbondilik kokteili Biancost ja õunamahlast
Tumbleris jää ja sidruniga segatud jook ehk agent 007 lemmik. Miks aga tellib superspioon oma joogi alati nö loksutatult? Sest alkohol seguneb sel juhul paremini jääveega ja hakkab aeglasemalt pähe.

½ Martini Bianco
½ Õunamahl
Marie Brizard Lime siirup