Töötajate väärtustamine on oluline
Tallinna Sadama personaliosakonna juhataja Kerli Leppoja sõnab, et töötajad on nende kallis vara ja nende väärtustamine erineval moel on ettevõttele oluline. Töötajate tervis ja heaolu mängib heade töötulemuste saavutamisel suurt rolli. Sama oluline on ka nende kui hooliva tööandja mainekujundus.
"Ligi kolm neljandikku Tallinna Sadama Grupi kõikidest töötajatest on mehed ja seetõttu tundus Pikema sõpruse päeva üleskutsega ühinemine meile üsna loomulik."
Leppoja ütleb, et vastavalt EV sotsiaalministri määrusele peab iga organisatsioon suunama oma töötajad tervisekontrolli töökeskkonna riskianalüüsi alusel, kuid muidugi saab iga ettevõte valida, kas ta täidab ainult seadusega nõutu või soovib, et tema inimeste tervist põhjalikumalt analüüsitakse.
"Meie korraldasime sel sügisel uue tervisekontrollide hanke teenuse osutaja leidmiseks eelkõige seetõttu, et soovisime pöörata senisest veelgi rohkem tähelepanu oma töötajate tervisele. Kui inimene juba võtab ette arsti juurde mineku, siis on mõistlik selle ühe külastuse vältel vaadata tema tervist võimalikult mitmekülgselt."
Inimesed tegelevad meeleldi oma tervisega
Leppoja sõnul on nende ettevõtte eripära see, et neil on palju pikaaegse staažiga kogenud spetsialiste, juhte ja oskustöötajaid, kelle panus on neile väga oluline ja tihti oleneb just nende tervisest, kui pikalt nad saavad ja tahavad Tallinna sadamas juures tööd teha.
"Õnneks on meie inimesed hea meelega valmis oma tervisega tegelema ja on vähe olukordi, kus tervisekontrolli minemise vajadust on vaja mitmel korral meelde tuletada."
Tallinna Sadama emaettevõtte uueks partneriks tervisekontrollide teenuse osutamisel on Qvalitas Arstikeskus, tütarettevõtetel on teine teenuse osutaja. Kuna regulaarsesse tervisekontrolli suunavad nad kõik oma ettevõtte töötajad, siis oli neile oluline, et pakkuja saaks osutada tervisekontrolli teenust nii kontoritöötajatele, oskustöötajatele kui meremeestele.
Igal nimetatud töötajate grupil on tööst tulenevad erinevad riskid, mida tervisekontrollis peab kindlasti analüüsima. Lisaks oli tähtis, et arsti juurde minek oleks töötajale mugav asukoha mõttes, et oleks lihtne endale sobivat aega broneerida ning et tervisekontrolli kokkuvõte oleks inimesel hiljem kenasti digiloost kättesaadav.