• Kõigepealt mõelge, mida inimesed tahavad.
  • Hea meeskond ja hea turg on ühtviisi tähtsad. mõlemad on olulised, kuid vaielda selle üle, kumb neist on tähtsam – see on lihtsalt rumal.
  • Looge oma tulevase firma tarbeks selge, arusaadav tulevikuvisioon. On oluline, et sellesse visiooni usuvad ka teie kaastöötajad.
  • Keskenduge konkreetsele tegevustele, ärge üritage teha korraga liiga palju asju. Tähtis on teie poolt loodu kvaliteet, mitte kvantiteet.
  • Et saada edukaks, peab ennast kuni hulluseni projekti heaks pühendama.
  • Olge kohutavalt leidlikud.
  • Tänases maailmas, kus nii palju firmasid muudab pidevalt oma kurssi, tähendab see, et puudu on headest ideedest. Järelikult, tasub natuke investeerida oma aega ning mõelda välja vähemalt üks toimiv idee.
  • Pidevalt tuleb mõelda oma toote kvaliteedist.
  • Suhelge pidevalt oma tiimiga. Väga paljud ettevõtjad teevad seda puudulikult. Avatud suhtlemine – see on oluline.
  • Osake kiiresti edasi liikuda. Kiirus – see on üks teie eelistest suurfirmade ees.
  • Palgake aeglaselt, vallandage kiiresti. Õige kollektiivi palkamine on ülioluline, ärge kulutage sellele vähem kui kolmandiku oma tööajast.
  • Kui mõtlete: kas see juba 20-s palgatud töötaja on ikka hädavajalik, ärge kahelge, olete teinud kõik õigesti.
  • Palgake tarku ja efektiivselt töötavaid spetsialiste.
  • Oskused kaaluvad tavaliselt üles töökogemuse.
  • Palgake eelkõige selliseid inimesi, keda te suudate kirjeldada kui üht või teise liiki kuuluvaid loomi.
  • Distantseerige end sellest, mis hajutab teie tähelepanu.
  • Olge säästlikud.
  • Ilmselt saate palju, isegi vasturääkivaid, nõuandeid. välja arvatud üks, mida saab mõista väga üheselt: “Töötage välja suurepärane toode!”. See ongi tähtsaim – luua konkurentsivõimeline toode. Selle protsessi juures teete tõenäoliselt palju vigu. Pole hullu midagi, te saate seda endale seda lubada, see on asjade täiesti normaalne käik.
  • Algselt valitud tempo säilitamine on ääretult tähtis: ärge seda kaotage.
  • Kõige muu kõrval ärge unustage teenida raha.
  • Loodrid ja looderdamine – see on täiesti normaalne.
  • Ajakirjanikele meeldib suhelda otse firma loojatega. Kui palkate endale avalike suhete inimese, ärge andke tema kätte kogu kontrolli pressiga suhtlemisel.
  • Kuulake ära kõik, seejärel võtke vastu täitmisele kuuluv otsus.
  • Suhelge oma klientidega vahetult.
  • Ärge laske müügiosakonnal firmat juhtida. Õppige ise toodet müüma.
  • Lihtne - see kõlab hästi. Raskused – see kõlab kahtlustäratavalt.
  • Kriitilistes olukordades istuge kas lennukisse või autosse. Isiklik kohtumine on alati parem kui telefonisuhtlus või Skype.
  • Igaüks, kes kasutab liiga sagedasti sõna “protsess”, peaks teis esile kutsuma kahtluse.
  • Ärge püüdke teha midagi vaid sellepärast, et meeldida ajakirjanikele.
  • Kui olete otsustanud kurssi muuta, tehke seda veenvalt, täielikult. Pole midagi hullemat kui kursimuutus, kuhu on alles jäetud vanu elemente (kuigi jah, omaenda lapsi on ju raske hävitada).
  • Parem on vastu võtta otsus ja seejärel eksida kui hiilida vastutusest kõrvale.
  • Hea töö eest tuleb alati kiitust jagada.
  • Saavutage optimaalne töörütm: lühikesed projektide kestvused ning uute toodete regulaarne üllitamine.
  • Mitteametlikud kohtumised ja konverentsid – üldiselt puhas ajaraisk.
  • Kui teie firma loojate tähelepanu ei keskendu mitte firmale, vaid tõsiasjale, et nemad on firma loojad, siis on aeg otsida enesele uus töökoht.
  • Kergem on müüa valuvaigistit kui vitamiine.
  • Parem on omada käputäis kasutajaid, kes teie toodet hindavad kui tervet suurt hunnikut kasutajaid, kellele teie toode ei meeldi.
  • Oluline on jääda optimistiks ka tingimustes, kui teie maailm kipub tükkideks vajuma.
  • Projekti elluviimise algfaasis peaks teie kollektiiv olema samast kultuuriruumist.
  • Iga päev koostage nimekiri asjadest, mille peab korda ajama. Nimekirja tipus olgu üks-kaks ülesannet, mille jätate enese õlgadele.
  • Tähtis on ennast välja puhata ning sportida.
  • Kui soovite raha ligi peibutada, tehke seda väga selgetel tingimustel.
  • Oma tootele kasutajate ostmine – väga kahtlane tegevus.
  • Andke teistele eeskuju.
  • Looge oma firmale sobiv kontor. Väga väikese firma jaoks on sobiv kas korter või äärmisel juhul majake.