Lugeja möönab: tülpinud ja ükskõikse olemisega teenindust kohtab vähemasti Tallinnas suhteliselt palju

 (47)
TOIDUPOOD
TOIDUPOODFoto: Teet Malsroos, Õhtuleht

Hiljuti avaldasime ühe lugeja mõtiskluse, kus ta eestlasi troppideks kutsus ja loo kommentaariumis jagas oma kogemust üks lugeja, kel kogemus tülpinud ja ükskõikse olemisega teenindusega.

"Kord Nautica keskuses Rimi poes käies (kus teatavasti käib ka palju soomlasi enne laevale minekut) oli minu ees naisterahvas, kes soovis maksta osa summast sularahas ja osa kaardiga.

Müüja, keskealine naisterahvas, oli aga õpikunäide sellest, milline üks müüja olema ei peaks. Ta ilmselt vihkas enda tööd. Turtsus ja mossitas. Kui ma siis viisakalt teretasin, ei vaadanud ta minu poolegi. Sõna otseses mõttes viskas kauba lindilt edasi.

Minu taga olid soomlased. Olles näinud, mismoodi näiteks Soomes toidupoes või kus iganes teenindusasutuses klienditeenindajad käituvad, oli mul ikka sügavalt piinlik.

Ja see näide pole meie teeninduskultuuris ainus. Tülpinud ja ükskõikse olemisega teenindust kohtab vähemasti Tallinnas suhteliselt palju. Loodan, et ükskord hakkab meie teeninduskultuur muutuma, kuid selleks peab muutuma ka ühiskond ise."

Lugeja, kas ka sinul on selliseid hetki elus ette tulnud? Kuidas käitusid?