“Saatustmuutev sügistalvine kollektsioon ootab proovima!” hõiskab kõiketeadev kingapood. Minge kõik, aga enne kontrollige ikka ilusate plakatite pealt, et millised kingad valida tuleb — ainult nii leiate kuldse pileti, mis teid firmaomaniku naiseks muudab. Jah, kallid kaassoolised, teil ei ole kunagi võimalust ise firmaomanikuks hakata. Ärge unustage, te olete siiski naisterahvad. Parimal juhul saate sekretäriks.

Kui nüüd ABC King hakkab kuskil kommenteerima, et minusugustel ärritujatel puudub huumorimeel, läbi mille reklaame vaadata, siis minge ausalt sinna, kus väga pime on! Mis naljad need sellised on? Kas tõesti on reklaamiosakondades ajumaht nii väike, et ei suudeta välja mõelda paremat teostust kui šovinistlikule seale omane halb ja alandav nali naiste kohta? Segi olete peast läinud seal ABC Kingas?