Seega, vaata korraks peeglisse ja mõtle, kas mõnes neist halbadest harjumustest oled ka sina süüdi.

1. Jääd kogu aeg tööle hiljaks

2. Jõuad igale koosolekule kümme minutit hiljem

3. Võtad haiguspäeva ka siis, kui sa tegelikult haige ei ole

4. Sööd kontorilaua taga väga spetsiifilise lõhnaga toite

5. Oled kogu aeg negatiivse suhtumisega

6. Oled see kolleeg, kes iga ülesande kohta vähemalt 20 küsimust esitab

7. Oled see kolleeg, kes alati mustad nõud vedelema jätab ja sinu töölaud on nagu koristamata lastetuba

8. Oled koosolekute ajal pidevalt millegi muuga hõivatud

9. Räägid oma kolleegidele vahele

10. Käitud nagu teaksid kõigest kõike

11. Uhkustad kogu aeg oma saavutuste üle

12. Kammid ja meigid end töölaua taga (rääkimata küünte lakkimisest…)

13. Sa ei käi piisavalt sageli pesus ja oled kasimata

14. Räägid kogu aeg oma isiklikest probleemidest kõva häälega ja kõigile

15. Uudishimutsed ja kuulad pidevalt teiste jutte pealt

16. Oled see kolleeg, kes hakkab kellegagi ilmtingimata tualettruumis lobisema

17. Sinu haltuuraks on oma kolleegidele mingite teiste toodete müümine ja vaheltkasu teenimine

18. Jääd alati tööüritustel väga purju

19. Kritiseerid pidevalt teiste väljanägemist

20. Sind saadab kogu aeg pidev lärm

21. Lobised kogu aeg kontoris telefoni teel oma sõprade ja perega isiklikest asjadest

22. Kuna su asjad enam sinu lauale ära ei mahu, hakkad neid asetama ka oma kolleegi lauanurgale või riiulile

23. Ropendad kogu aeg

24. Kui oled närviline, kipud näppe trummeldama, pastakaga mängima vms

25. Sa ei käi kunagi ühelgi tööüritusel kohal

26. Sa ei oska õigesti e-maili vormistada

27. Mõistad oma kolleege liiga kiiresti hukka

Allikas: Business Insider