Richard Branson ja teised edukad annavad hüva nõu, kuidas töö juures produktiivsust tõsta

 (2)
Richard Branson ja teised edukad annavad hüva nõu, kuidas töö juures produktiivsust tõsta
Foto: Pexels

Soovid edukaks saada ja oled leidnud ka imelise töökoha, aga tunned, et võib-olla jääb su oskustest väheks või sa lihtsalt ei oska oma aega eriti hästi kasutada? Ettevõtja Richard Branson ja programmeerija Jack Dorsey ning veel mõned edukad jagavad nippe, kuidas olla produktiivsem.

Mis on kuulsal ettevõtja Richard Bransonil, programmeerija Jack Dorseyl, autor Brian Halliganil ja ettevõtja Jason Friedil ühist peale selle, et nad kõik on saanud oma erialal tohutult edukaks?

Neil kõigil on õnnestunud lisaks meeletule töörabamisele leida viis, kuidas teha oma tööd efektiivselt, niiet jääks normaalselt aega ka eraelule. Kuidas nad seda teevad? Tekib ju tunne, et niivõrd edukad inimesed töötavad päevast päeva ning ei maga üldse. Kui suudad omandada nende edukate häkid, on garanteeritud, et ka sinu produktiivsus tõuseb.

Olge samal lainel

Jack Dorsey sõnul võiks töö juures olev koosolek toimida nii: kõigil võiks olla käepärast nutitelefon või läpakas, kuhu kõik saavad jooksvalt kirjutada ja ideid loopida. Kui niimoodi teha, siis saavad koosolekust osa võtta kõik — ka need, kes on juhuslikult samal ajal välismaal töötamas. Kui kõik saavad ühtselt aru, mis toimub, tekitab see tiimitunnet ja aitab vältida segadusi.

Seotud lood:

Ole õigel ajal kohal

Kui sa tahad olla produktiivne, siis Richard Bransoni sõnul on vajalik alustada kõige algusest — ehk ole alati kohal just selleks ajaks, milleks lubasid. Kui sa oled krooniline hilineja, siis kinnita endale, et sa PEAD jõudma kümme minutit varem kohale. Sa lihtsalt pead. Ära tee endale hinnaalandust. Hilinemine jätab sinust väga halva mulje.

Tee vahepeal kodukontoris tööd

Mõnikord oleks hea teha tööd kodukontoris, avaldab Brian Halligan. “Mina olen teinud nii, et olengi võtnud vastu otsuse, et kolmapäev on minu kodus töötamise päev. Eranditult. Iga kolmapäev on mul kodukontor ja see on see päev, kus ma olen endale lubanud, et kõik edasilükatud asjad saavad lõpuks tehtud ja täpselt nii see ongi.”

Õpi ütlema “ei”

Jason Fried ütles Lifehackerile antud intervjuus, et parim viis, kuidas asjad tehtud saada, on see, kui sul on piisavalt vähe asju teha. Igaüks tahab töö juures näidata enda parimat külge ja üritada jätta muljet, et saab kõigega hakkama, kuid see pärsib produktiivsust.

Allikas: Inc.