Nad on olnud meie eludes 2007. aastast alates, teeninud selle aja jooksul erinevaid brände esindades miljoneid dollareid, tulnud välja enda rõivakollektsioonide, ilubrändide ja palju muuga. Vaatamata sellele, kui palju neid kadestatakse ja vihatakse, ei ole miski neid veel peatanud.

Miks nad nii edukad on? Ja kuidas Kardashianide eludega päriselt kaasas käia või seda vähemalt üritada? Siin on seitse strateegiat, mida tasub ka enda äris ja eraelus katsetada:

1. Defineeri oma bränd

“Ema-ettevõtja” Kris Jenner on kindlasti ajud Kardashianide pere edu taga. Üks põhjus, miks ta nii efektiivne juht on, on tema oskus defineerida, mis iga tema lapse bränd on — nende sarnasused ja erinevused.

Kui sa tuled enda ettevõttega turule, pead olema võimeline selgelt defineerima, mis on su eesmärk, mille eest sa seisad ja kuidas teistest eristud. Sest kui sina seda ei tea, siis kuidas teised peaksid seda teadma?

2. Kasuta sotsiaalmeediat enda heaks ära

Sotsiaalmeedias suhtlemine on omaette kunst ja Kardashianid valdavad seda ideaalselt, suheldes oma fännidega näiteks Twitteri ja Instagrami vahendusel. Pühendunud jälgijad on miski, mida ei tasu alahinnata.

3. Võta kalkuleeritud riske ja laienda oma tegevusalasid

Liiga sageli jäävad ettevõtjad rutiini kinni ja järgivad sama protsessi, pakuvad samu tooteid ja ei avasta kunagi uusi viise, kuidas oma äri laiendada. Kourtney Kardashian on hea näide, olles üks õdedest, kes pidevalt oma tegevusalasid laiendab. Lisaks rollile pere tõsielusarjas avas ta hiljuti tervise ja elustiiliteemasid puudutava veebikeskkonna Poosh, mis toimib ka kui veebipood. Rääkimata siis veel tema butiigiketist ja muudest telesarjadest.

4. Ole valmis end uuesti looma

Khloe Kardashiani kaalu- ja suhteprobleemid on olnud aastaid rambivalguses ning ta on pidanud end pidevalt taaslooma ja oma sisemisele tugevusele lootma. Ettevõtjad ei tohiks sellest kuidagi erineda. Võimekus peale kukkumist taas püsti tõusta, ego kõrvale heita ja mõelda välja, mis su äri puhul toimib ja ei toimi, on miski, mida iga ettevõtja peaks suutma teha.

5. Leia oma nišš

Võrreldes oma õdedega on Rob Kardashiani teekond ettevõtjana olnud takistusterohke. Kuigi tal on olnud aastaid probleeme nii tervise kui ka suhete valdkonnas, elab ta nüüd elu rambivalgusest eemal ja leidis edu hoopis sokibrändi Arthur George juhtides.

Oma nišile keskendumine on sageli kasumlikum kui teha midagi, mida kõik teised juba teevad. Mõista oma klienti alates sellest, mida ta loeb kuni selleni, kus ta poodleb, ning näed, kuidas sul hakkab hästi minema.

6. Tee koostööd sarnast mõtlemist omavate ettevõtetega

Oled kunagi mõelnud, kuidas Kylie Jenner muutis end perekonna hallist hiirekesest kõige edukamaks liikmeks? Ta alustas pisikese rõivakoostööga ning kehtestas end ilutööstuses ja alles siis tuli välja oma esimese toote, Kylie Lip Kitiga. Sellest ettevõttest kasvas välja Kylie Cosmetics, mille 51-protsendilise osaluse ostis 2019. aastal kosmeetikagigant Coty 600 miljoni dollari eest.

Koostööd teiste brändidega on hea viis, kuidas laiendada oma ettevõtte jälgijate hulka ja müüja tooteid uutele klientidele, mis omakorda mõjub hästi brändile ja su sissetulekutele.

7. Kasuta ära reklaami jõudu

Kardashianid oskavad kasutada meediat enda kasuks ära. Näiteks Jenneri ilubränd Kylie Cosmetics saigi alguse tema huulte ümber käivatest kõlakatest.

Suhtekorraldusstrateegia olemasolu on iga ettevõtte jaoks hindamatu väärtusega ja pole kahtlustki, et Kardashianid teavad seda.

Allikas: Entrepreneur