“Võib täheldada tendentsi, et mida rohkem on kingitus valmis, seda paremini ka ostetakse,” ütleb Kaubamaja turundusspetsialist Lenno Vaitovski Õhtulehele. “Nii on juba aastaid ülipopulaarsed ilumaailma igasuguses hinnaklassis kinkekarbid.”

Vaitovski ütleb, et paljud ostjad mõtlevad läbi, mida nende kallim või pereliige tahaks kingiks saada: “Nii on populaarsed ka eksklusiivsed kaubad, millest osa on müügil ainult Kaubamajas: näiteks Serge Lutensi Annick Goutali ja Maison Martin Margiela parfüümid, samuti ka ehted, pärlid ja juveelid. Nooremale generatsioonile ostetakse palju mängukonsoole (Wii, Playstation 3, XBox 360) ja nende lisatarvikuid, luksuslikult kaunistatud mälupulki, samuti uusi iPodi mudeleid. Hoolsamat plaanimist nõuavad ka kodule mõeldud kingitused, näiteks Villeroy&Bochi serviisid ja Jura kohvimasinad.”