Selleks, et teada saada, mis millenniaalidele pulmi korraldades korda läheb, küsitles Dealspotr Influencer Marketplace 500 millenniaalist naist vanusevahemikus 25-34 ja avastasid, et y-generatsiooni pruudid on otsustanud mõndadest vanamoodsatest traditsioonidest loobuda ja eelistavad hoopis innovaatilist tehnoloogiat.

Küsitluse järgi otsustasid 25% pruutidest teha pulmade jaoks näiteks Snapchati filtri ja 37% tegid pulmapiltide jaoks spetsiaalse Instagrami hashtagi, et näha ühest kohast, milliseid pilte külalised pulmast tegid.

Lisaks kulutavad millenniaalid rohkem raha videograafide peale, et ükski eriline hetk ei läheks kaotsi ja paljud eelistasid just selliseid pulmavideosid, kus tuuakse välja kõige säravamad hetked sellest erilisest päevast.

Tehnoloogia on muutnud ka viisi, kuidas pulmakülalisi pulma kutsutakse, sest kuigi pooled pruudid saatsid selleks ikkagi füüsilise kaardi, otsustasid ülejäänud saata välja virtuaalsed kutsed.

Paljude pruutide jaoks saabki pulmade planeerimine alguse sotsiaalmeediast — 25% millenniaalidest kasutasid selleks Instagrami. Ja selleks, et pulm oleks ikka Instagrami vääriline, mängis peo puhul kõige erilisemat rolli just asukoht (mitte selle hind).

Pole vast mingi üllatus, et sotsiaalmeedia vääriline pulm maksab ka rohkem — millenniaalid kulutavad eelmistest generatsioonidest pulmade peale palju rohkem raha.

Mida popimaks muutub sotsiaalmeedia, seda rohkem eelistavadki pruudid just täiuslikke pulmi, mille puhul on igale detailile pandud ekstra rõhku ja vanad traditsioonid on seejuures unustatud.