Kas teadsid, et kõigest 2 minutit teadvelolekut päevas tuleb su sekselule vägagi kasuks? Selgitame lahti, kuidas

 (9)
Kas teadsid, et kõigest 2 minutit teadvelolekut päevas tuleb su sekselule vägagi kasuks? Selgitame lahti, kuidas
Foto: Ryan Moreno/Unsplash

Mindfulness on tänapäeval vägagi trendikas teema ja seda põhjusega: see lihtsalt on niivõrd võimas! Selle alus: kohalolek.

Me kuuleme mindfulness’ist palju just stressi ja ärevusega seotud teemade puhul. Me oleme õppinud, kuidas see tuleb meie tervisele kasuks ja aitab isegi paremaid toitumisvalikuid teha. Aga kuidas võiks see aidata kaasa paremale seksile?

Mindfulness meie kehades

Selleks, et tunda end tõeliselt sensuaalsena, on oluline olla 100% hetkes kohal. Just nii mõistad sa, mis sind tegelikult erutab — olgu selleks siis armsama puudutus, kui ta köögis sinust möödub või hoopis mõni hullumeelne mõte, mis sulle ootamatult pähe kargab. Su meeled võivad ärgata ja pöörata tähelepanu asjadele, mida sa ehk isegi ei märganud ja ilus asi juhtub: sa ärkad oma kehas ja su süda järgneb sulle.

2011. aastal Browni ülikooli poolt läbi viidud uuring hindas, mis juhtus, kui naised praktiseerisid 12 nädalat järjest teadlikku meditatsiooni ja tulemused üllatasid. Naised erutusid palju kiiremini ja nende seksuaalelu muutus paremaks. Muidugi mõjus see kõik hästi ka nende vaimsele tervisele ja see omakorda loomulikult ka seksile.

Teadvelolek oma kehas võimaldab sul paremini mõista, mida sa hetkel koged ja tähelepanu on väga oluline, kui soovid seksist täielikku naudingut saada.

Seega, kuidas hetkes tõeliselt kohal olla?

Seotud lood:

Seda küsimust küsivad paljud inimesed, olenemata nende vanusest. Alusta rahulikult ja proovi seda kaks minutit kestvat mindfulness'i harjutust:

Hõõru kätega esmalt oma jalataldu ja liigu siis vaikselt üles poole. Korda samal ajal kõva häälega või oma peas lauset: "Ma olen praegu siin. Ma olen kohal." Ja lihtsalt pane tähele, mis tunne on olla 100% oma kehas kohal. Taju seda iga keharakuga.

Nüüd vii teadvelolek oma jalgadesse. Upu nendesse ja tunneta nende igat millimeetrit. Seejärel tunne enda jalavarsi ja torsot ning vii teadvelolek igale poole, ka sõrmeotstesse.

Kas suudad tajuda oma keha igat rakku samal ajal? Tunda, nagu kõik tuksuks või sügeleks?

Mis oleks, kui sa kogeksid seda nüüd koos oma armsamaga? Kas kõik oleks veel rikkalikum ja intensiivsem? Kas sa kogeksid mõnu hoopis uuel viisil? Proovi järele!

Allikas: MindBodyGreen