Seksleludele kulutatakse raha rohkem kui eales varem


Seksleludele kulutatakse raha rohkem kui eales varem
Must Panter

Kõigest neli aastat tagasi oli sekslelude sektori panus globaalsesse majandusse 6,3 miljardit dollarit aastas. Nüüdseks on sekslelude menu kasvanud 4,6 korda 29 miljardi dollarini.

Seksuaaltervisealane teadlikkus on tänu sotsiaalmeediale, filmitööstusele ja internetikaubanduse levikule ülehelikiirusel kasvav. „50 halli varjundit“ ja Bill Clintoni seksiskandaal aitasid hüppeliselt valdkonna liberaliseerumisele kaasa. Sekslelude majandussektori kasv on hinnanguliselt 5,3 protsenti aastas ja 2027. aastaks ennustatakse sektori käibeks 48,8 miljardit dollarit.

Kes sekslelusid agaralt ostavad?


Sekslelude populaarsuse kasvu taga on naised, moodustades pea 60 protsenti ostjaskonnast. Analüütikud sildistavad kasvu väetiseks eelkõige üksikud naised, ent erootikapoodide pidajad teavad, et naiste naudinguteks disainitud tooteid ei osta mitte ainult naised, vaid ka tublid mehed. Ikka selleks, et temakese silm kodus säraks. Mehed ja naised on kordades teadlikumaks saanud naise seksuaalsuse eripärade osas ja selles, et naine vajab orgasmini jõudmiseks palju enamat kui erekteerunud peenis. Ilma abivahendite ja mehe ekstra pingutuseta jääb naine voodis meritäheks, kes salamisi ootab, millal see vallatlemine lõppeb. Kui veel viis aastat tagasi valitsesid turgu hämarad füüsilised poed, siis nüüdseks on valdkonna lipulaevadeks e-poed. E-poes osteldes ei ole hirmu kohata töökaaslast või naabrit, kes kulmud kukla peale kokku lööks, nähes kassaletis anaaltappi või piitsa. Musta Pantri perenaine Inna kinnitab, et saab iga nädal 10–15 kõnet ja e-kirja küsimusega, milline on toote pakend. E-poest ostmise juures on äärmiselt oluline, et pakendil ei oleks ühtegi viidet e-poe nimele ega selle sisule. Diskreetsus on suurim kasutegur, mida e-poed klientidele pakuvad.

Globaalse sekslelude turuosa müügikanalite jaotus 2019

Koroona mõju nõudlusele on olnud märkimisväärne. Kui 2–3 aastat tagasi oli toodete pakkumine suurem kui nõudlus, siis nüüd võib minna 2–3 kuud, enne kui hitt-tooted jälle lattu jõuavad.

Kõige seksimaiamad on ameeriklased, moodustades u 33,8 protsenti turust. Teisel kohal oleme meie, eurooplased. Esimesena seostub sekslelude teemaga reeglina klassikaline peenist meenutav dildo või „Seksis ja linnas“ nähtud jänkuvibraator. Ent tähelendu teevad hoopis kaugjuhitavad kvaliteetsed sekslelud, mida saab boonusena äpist või puldist juhtida. Esimene äpiga juhitav vibrokuul tuli turule napp seitse aastat tagasi. Teleka puhul ei käi tänapäeval enam keegi nupust keerates kanalit otsimas. Sekslelude puhul on samuti nupust juhtimine eilsesse päeva jäämas. Suurim naisi mõjutav innovaatiline läbimurre toimus turul 2018. aastal, kui LELO tuli välja kliitoriorgasmide imetööriistaga LELO SONA, mis stimuleerib naise naudingute Pandora laegast n-ö imemise tehnoloogiaga seniste vibratsioonide asemel. Pärast seda on turul müügiedu nautinud sadade erinevate tootjate kliitori õhkstimuleerijad.

Klassikalised dildod ja peeniserõngad ei ole kusagile kadunud. Peeniserõngad pikendavad mehe erektsiooni ja aitavad enneaegset ejakulatsiooni kontrollida. Seetõttu genereerivad väikesed abimehed suisa 7 protsenti globaalsest käibest.

Valdkonna kiire kasvu taga on eelkõige uued tehnoloogiad ja diskreetsed tooted. Kui veel viis aastat tagasi osteti eelkõige naiste G-punkti vibraatoreid, siis nüüd on populaarseimad kaks-ühes-stimuleerijad, mis leiavad üles nii G-punkti kui ka kliitori mõnunärvid. Vibraatorid on kõige armastatumad valikud, noppides turult 17,4 miljardit aastas. Vibraatorite iga-aastane müüginumbrite kasvuprognoos on 15,3 protsenti.

Äpiga jänkuvibraator Satisfyer Mono Flex / GALO võimas taaslaetav jänkuvibraator

Kui lugeda Eesti meediaarhiive, siis erootikapoodide pidajaid sildistati pornoärikateks ka kuus aastat tagasi. Häbi lõhn käis erootikapoe pidamisega kaasas. Absoluutselt kõik rohkem või vähem teaduslikud uuringud jõuavad üksmeelselt järeldusele, et paarisuhetes harrastatav seks ei paku naisetele suurt midagi. Naised ei ole rahul ja lahutuste tähistamine on saamas sama tavapäraseks sündmuseks kui laste sünnipäevad mängutubades. Erootikatööstus on end ümber häälestanud ja töötab selle nimel, et eemaldada porno hõng seksuaalse tervise teema ümbert. Need kaks asja ei ole üks ja seesama. Nii nagu inimene peab oma tervise edendamiseks sportima ja teadlikult toituma, tuleb ka seksuaalse rahulolu nimel vaeva näha. Eelkõige õppida iseennast rahuldama ja seejärel õpetada oma partnerile, kuidas ja mida naise kehaga teha tuleb. Naised ja mehed on erinevad ning nendevaheline orgasmilõhe on umbes 15 minuti pikkune. Mehe nauding kulmineerub ja sellega on lõbu läbi. Naiste seas on tavapäraseks saamas masturbeerimine seksleludega pärast härraga hullamist. See on selge märk, et ikka veel häbenetakse härrale öelda, et ilma eelmänguta penetratiivne seks ei saa kuidagi naist orgasmini viia. Selle asemel otsitakse vaikset hetke, et end üksinda rahuldada. 44 protsenti 18–60-aastastest naistest on kasutanud sekslelu. Samas vanusegrupis on ainult 20 protsenti meestest kas üksinda või siis koos partneriga oma naudinguid vürtsitanud. Alibaba.com-i populaarseimad täiskasvanute tooted on endiselt klassikalised peeniserõngad, mis aitavad meestel erektsiooni hoida, ent uute nimetustena on lisandunud naiste kliitori masseerijad ja vaagnapõhjalihaseid treenivad tupekuulid.

Paaride eelmängu lipulaev OVO S2 kliitori stimuleerija Svakom / Ella äpiga juhitav vibreeriv tupekuul

Klassikalised peeniserõngad pikendavad erektsiooni ja kontrollivad enneaegset ejakulatsiooni

Fallici G-punkti masseeriv peeniserõngas / Size Matter G-punkti masseeriv peenisekrae

Tööstuse suurimad väljakutsed


Seksi peetakse kahjuks endiselt hämaraks teemaks ja valitsused ei toeta seksuaalse heaolu teemadel teadlikkuse kasvatamist. Näiteks Indias on sekslelude müük ebaseaduslik. Suur osa Aasiast ootab alles liberaliseerumist. USA seksuaaltehnoloogia start-up-firma Dame veab New Yorgi linnavalitusega vägikaigast, nõudes õigust reklaamida diskreetseid paaride ja naiste sekslelusid sama avalikult nagu meeste potentsikapsleid. Seni ei ole nad luba saanud ja naiste rahulolule suunatud tooted on endiselt avalikult põlu all. Meeste erektsioonihäired on avalikult aktsepteeritud mure, samas kui naiste rahulolematus seda ei ole. Milline ebaõiglus! Must Panter elab Dame’ile kaasa ja hoiab pöialt, et kohtus New Yorgi linnavalitsust võidetakse.

Leia enda ja oma kallima parimad vallatustesahtli ulakused e-poest ja usalda enamiku arvamust, missugused sekslelud täidavad oma eesmärki

Saadame kõik tooted diskreetselt pakendatult ja ilma viiteta pakendi sisule või allikale.

Vallatuid naudinguid!

Sinu
Must Panter