Unustage tualettpaber – inimesed üle kogu maailma varuvad sekslelusid


Unustage tualettpaber – inimesed üle kogu maailma varuvad sekslelusid
Foto: Pixabay

Suur osa maailmast istub isolatsioonis. Olgem ausad, nelja seina vahel on tapvalt igav. E-kaubandus õitseb ja majapidamised on kuudeks tualettpaberiga varustatud. Mida suletud uste taga siis tehakse?

Väljaandes Daily Mail avaldatud statistika räägib siinkohal enda eest. Itaalias on sekslelude müük kasvanud 60%, Prantsusmaal 40%, Kanadas 135% ja Ameerika Ühendriikides 75%. Inglismaal vaid tagasihoidlikud 13%, aga see võib tulla sellest, et neil olid sahtlid juba varem vallatut kraami täis. Erootikapood B Boutique on otsustanud Itaalia valitsust inimeste koduseinte vahele naelutamisel aidata ja annab koostöös Womanizeri ja Bellesaga itaallastele tasuta tuhandeid vibraatoreid sõnumiga, et inimesed ikka õnnelikud ning kodused püsiksid.

Erootikakaupade tootjad on samamoodi hädas nõudlusele järelejõudmisega nagu tualettpaberitootjadki ja tarneajad tehastest on veninud pikemaks kui kunagi varem.

Suur osa eestlastest veedab oma argipäevi koduseinte vahel. Kohtingutel ei ole ohutu käia, aga libiido ei ole kuhugi kadunud. Populaarseima pornolehe Pornhubi külastatavus on kasvanud 17,8%. Kohtinguäppides on kaaslase leidmiseks nüüd väga suur valik. Erootikapoe Must Panter külastatavus on pärast koroonakriisi algust hüppeliselt kasvanud. Muutunud on ka klientide toote-eelistused ja ostukäitumine.

Erootikapoe kliendid on reeglina olnud valdavalt naised. Märtsis kasvas meesklientide osakaal 50%. Mehed ei osta tooteid mitte endale, vaid pigem naisele, või siis hangitakse paaride vibraatoreid, mida mehed varem väga harva ostsid. Tublid mehed! Musta Pantri perenaine selgitab, et naise rahuldamiseks on vaja palju enamat kui lihtsalt vaginaalset penetratsiooni ja paneb meestele südamele, et ärge unustage kliitorimassaaži ja eelmängu tähtsust.

Karantiinihinguses on aga nii mehed kui ka naised hakanud soetama naiste klassikalisi G-punkti ja jänkuvibraatoreid. Võrreldes jaanuariga osteti märtsis koguni 250% rohkem vibraatoreid. Ka libestite müük on kasvanud 150%.

Meestele mõeldud toodete populaarsus on jäänud samale tasemele. Kui varem ostsid mehed pigem peeniserõngaid et erektsioon kestaks kauem, siis nüüd ostavad nad peenisepikendajaid, et voodielus rohkem vaheldust oleks. Masturbaatoreid ostavad nüüd mehed mitu tükki korraga, et oleks vaheldust ja rohkem rõõmu erinevatest stimulatsioonidest.

Kliitori stimuleerijad on endiselt ääretult populaarsed ja nende müük on kasvanud 15%. Muutus on toimunud ka selles, kes neid ostavad! Kui varem ostsid kliitori stimuleerijaid peamiselt naised, siis nüüd ostavad neid oma naistele eelkõige mehed. Kliitori stimuleerijad suurendavad naise orgasmi

tõenäosust ja intensiivsust kordades! Naised jõuavad orgasmini olulisemalt raskemini kui mehed. Seetõttu kiidame mehi, kes hoolivad oma kallima seksuaalsest naudingust. Orgasm on iga naise õigus!

Koroonakarantiini popimad tooted

Intense Hilari jänkuvibraator

.

Pretty Love Gene’i jänkuvibraator

.

Bishopi G-punkti vibraator

.

Intense Leo G-punkti vibraator

.

Sinu ja tema paaride vibraator Kliitori stimuleerija Lelo Sona Sonic

.
.

Kliitorit masseeriv peenisesuurendaja Real Lover

.

G-punktil vibreeriv peenisesuurendaja Extending

.

Nina Kiki erutav kanepilibesti Cobeco anaallibesti

.
.

YESforLOV-i maasikamaitseline vimkaga massaažiõli

.

Shunga Secret Gardeni orgasmikreem

.

Dr Oz ootab, et kõik inimesed seksiksid kriisi ajal võimalikult palju. Siis elate kauem ja stressitase on madalam.

Vaata kogu e-poe valikut SIIT.

Vallatuid naudinguid!

Must Panter

.