Viis tüüpilisemat seksipidurdajat ja nipid neist üle saamiseks

 (18)
Viis tüüpilisemat seksipidurdajat ja nipid neist üle saamiseks
Scanpix

Seksuaalsust mõjutavad väga mitmed tegurid ja mitmed igapäevased asjaolud mõjuvad naudingutele hoopis vastupidi. Kuidas oma seksuaalsust suurendada?

Toit
Kõige kergem on oma seksuaalsust tõsta tervisliku toiduga. Tarvita võimalikult palju rafineerimata toitu ja vähe rasvu, väldi rasvast liha, liigset suhkrut, soola. Vähenda töödeldud toidu osakaalu, söö enam värskeid, naturaalseid toiduaineid. Üks impotentsuse põhjus on näiteks vere kõrge kolesteroolitase, sest sel on suur mõju erektaalsele koele.

Trenn
pidev kehaline koormus on kasulik iga inimese tervisele ja muidugi ka seksielule. Samas peaksid harjutused olema jõukohased, mitte pikaajalised ega kurnavad. Seks — see on kehaline kontakt. Mida paremini tunned oma keha, seda enam kontrollid ka oma tegevust.

Stress
Mis on stressitekitajaks ühele, ei pea olema seda teisele. Kui oled stressiseisundis, siis sa vaevalt seksist huvitud. Mehed ei suuda üldreeglina lõdvestuda ja see takistab ka erektsiooni teket. Lõdvestu!

Suitsetamine
Nikotiin on aine, mis ahendab veresooni. Sigaretisuitsu sissehingamine blokeerib erektsiooni, takistab silelihaskiudude ja erektaalkoe lõdvenemist. Siit ka rahvalik ütlemine “Pani suitsu ette”, et tekkinud seksuaalset erutust maha suruda. Sellel põhjusel ei suuda paljud kesk- ja vanemaealised mehed saavutada erektsiooni ja vanemaealised naised riskivad suurema emakakaelavähki haigestumise ohuga.

Alkohol
Parema seksielu nimel tuleks loobuda alkoholist. Alkohol toimib küll antidepressandina kesknärvisüsteemile, kuid ei ole stimulaator. Alkohol suurendab sugutungi, kuid vähendab samas väljavaateid saavutada füüsiline erutus ja üldse seksiga tegeleda. Meestel vähendab isegi väike kogus alkoholi potentsi, erektsioonivõimet. Naistel väheneb alkoholi mõjul järsult suguteedesse tulvava vere kogus, väheneb tupeeritise hulk, tekivad raskused saavutada orgasmi.